Článek
Nestabilní situace na fotbalové scéně nenechává dlouholetého partnera v klidu.
Pivovar Gambrinus sponzoruje fotbal na všech jeho úrovních po dlouhých devatenáct let. Proto před páteční volební valnou hromadou FAČR odeslal otevřený dopis všem delegátům. Apeluje v něm na delegáty, aby volili velmi zodpovědně vůči fanouškům, hráčům i všem členům. Gambrinus v dopise žádá delegáty, aby přihlédli k uplynulým kauzám a svou volbou nového vedení nasměrovali český fotbal na cestu, která vrátí tomuto sportu to, co od něj všichni očekávají - radost ze hry, bez pochybností a kontroverzních kauz.
Gambrinus současně prohlašuje, že rozhodně nejedná s FAČR o pozici titulárního sponzora.
Vedení asociace musí mít všeobecnou důvěru
„Téměř dvě desítky let děláme jako partner vše pro to, abychom maximálně přispěli k dobré reputaci českého fotbalu a spokojenosti fanoušků. Proto považujeme za naši povinnost důrazně delegátům připomenout, o jak moc při páteční volbě nového vedení FAČR jde," zdůrazňuje Marek Dvořák, marketingový manažer pivovaru Gambrinus. „Proto v otevřeném dopise vyzýváme delegáty, aby se oprostili od nejrůznějších vlivů z prostředí fotbalové asociace i mimo ni a volili nové vedení fotbalu s tím nejlepším svědomím."
Gambrinus delegáty rovněž žádá, aby při volbě nového předsedy, místopředsedů a výkonného výboru FAČR volili takové kandidáty, kteří přicházejí s jasnou, konkrétní a realistickou vizí, jak zajistit transparentní a čisté fungování asociace a fotbalu obecně. Vhodný kandidát musí podle Gambrinusu představit také svou vizi, jak vzbudit o fotbal větší zájem.
„Chceme takové vedení asociace, které fotbalu vrátí dobré jméno a bude mít zároveň důvěru fanoušků, odborné i široké sportovní veřejnosti," dodává Dvořák.