Hlavní obsah

Žádná jednání o pozici titulárního sponzora ligy nevedeme, tvrdí Gambrinus

Fotbalová liga zůstala bez titulárního partnera a mezi možnými nástupci společnosti ePojisteni.cz padlo také jméno pivovaru Gambrinus. Dlouholetý partner českého fotbalu ovšem informaci vyvrací. „Žádná taková jednání neprobíhají a pokud se nepodaří fotbal nasměrovat na správnou cestu, nebude to možné ani v budoucnu," ujišťuje Marek Dvořák, marketingový manažer pivovaru. Gambrinus figuroval v názvu první ligy od roku 1997 do roku 2014.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Fotbalisté Sparty byli v roce 2014 mistry Gambrinus ligy. Pivovar návrat neplánuje...

Článek

Nestabilní situace na fotbalové scéně nenechává dlouholetého partnera v klidu.

Pivovar Gambrinus sponzoruje fotbal na všech jeho úrovních po dlouhých devatenáct let. Proto před páteční volební valnou hromadou FAČR odeslal otevřený dopis všem delegátům. Apeluje v něm na delegáty, aby volili velmi zodpovědně vůči fanouškům, hráčům i všem členům. Gambrinus v dopise žádá delegáty, aby přihlédli k uplynulým kauzám a svou volbou nového vedení nasměrovali český fotbal na cestu, která vrátí tomuto sportu to, co od něj všichni očekávají - radost ze hry, bez pochybností a kontroverzních kauz.

Gambrinus současně prohlašuje, že rozhodně nejedná s FAČR o pozici titulárního sponzora.

Vedení asociace musí mít všeobecnou důvěru

„Téměř dvě desítky let děláme jako partner vše pro to, abychom maximálně přispěli k dobré reputaci českého fotbalu a spokojenosti fanoušků. Proto považujeme za naši povinnost důrazně delegátům připomenout, o jak moc při páteční volbě nového vedení FAČR jde," zdůrazňuje Marek Dvořák, marketingový manažer pivovaru Gambrinus. „Proto v otevřeném dopise vyzýváme delegáty, aby se oprostili od nejrůznějších vlivů z prostředí fotbalové asociace i mimo ni a volili nové vedení fotbalu s tím nejlepším svědomím."

Gambrinus delegáty rovněž žádá, aby při volbě nového předsedy, místopředsedů a výkonného výboru FAČR volili takové kandidáty, kteří přicházejí s jasnou, konkrétní a realistickou vizí, jak zajistit transparentní a čisté fungování asociace a fotbalu obecně. Vhodný kandidát musí podle Gambrinusu představit také svou vizi, jak vzbudit o fotbal větší zájem.

„Chceme takové vedení asociace, které fotbalu vrátí dobré jméno a bude mít zároveň důvěru fanoušků, odborné i široké sportovní veřejnosti," dodává Dvořák.

Reklama

Související témata: