Hlavní obsah

Švancara je nadšený, jak se Lužánky plní. Dosáhne Zbrojovka na druhý milion?

Soutěže stojí, je třeba hledat jiné výzvy. Brněnský rodák Petr Švancara si ji našel ve Zbrojovácké výzvě. Jeho oblíbený klub už prodal na imaginární zápas se Slavií na pomoc v boji s novým koronavirem vstupenky v hodnotě milion korun. A rád by překonal částku dva miliony. „Mám radost, že se nám daří. Jde o doktory a sestřičky, nastavují tvář v první linii,“ říká populární brněnský Mercedes.

Foto: fczbrno.cz

Vyprodané Lužánky, Švancarův ideál...

Článek

Památný zápas. Za Lužánkami se v říjnu 1996 tísnilo na zápase se sešívanými 44 120 diváků, což je dosud nejvyšší návštěva v české lize.

Zbrojovka si dala za cíl virtuálně vyprodat někdejší slavný stadion znovu. Akci podpořila i Slavia, lístky se prodávají za 200 korun.

Výtěžek z prodeje virtuálních lístků získá brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích na boj s nemocí COVID-19.

„Jako Zbrojovka jsme nadšení, že jsme našli podporu nejen na jihu Moravy, ale taky od Slavie a v jiných koutech republiky. I v ‚blbé době', jak já jí říkám, má něco smysl," kvituje Petr Švancara.

„Zbrojovka tehdy stála proti skutečným legendám. Na webu fanoušci najdou i záběry z 90. let, nad kterými fotbalové srdce opravdu zaplesá," doporučuje 42letý útočník.

S obdobnou akcí přišly také další domácí kluby. Olomouc nabídla virtuální vstupenky na slavné utkání s Realem Madrid a na imaginární podještědské derby mezi Jabloncem a Libercem se vybralo pro Krajskou nemocnici v Liberci téměř 340 tisíc korun.

Reklama

Související témata: