Rubriky:

Běžkyně sobě

Sedm důvodů: Běhání mění ženám život. K lepšímu samozřejmě!

18. února 2016 15:43 - Praha

Běh jako životní terapie, která vám může pomoci od stresu, problémů, napětí, k lepší postavě. I takto se dá dívat na tento úžasný sport. Můžete běžet a přemýšlet, vypnout. Nemusíte sledovat míček, soupeře, běhání má v tomto velkou výhodu, můžete při něm meditovat, získat ztracenou energii, srovnat si myšlenky, najít řešení. A ženy to vědí. Zde je sedm bodů, kde doznají změny.

 

canberratimes.com.au

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Lepší zdraví

Jedním plusem běhání je, že si zlepšíte své zdraví. A to je základ, bez něj nic není. Můžete začít i v pozdějším věku, stačí se jen rozeběhnout a po pár týdnech pocítíte rozdíl ve své fyzické kondici. Kdo takto sportuje, je méně často nemocný, prostě se cítí lépe.

Lepší máma

Běhání vás naučí větší trpělivosti, což oceníte při výchově dětí, při komunikaci s manželem. Pokud jdete trénovat, běžíte, nic neurychlíte. Když přepálíte, tělo vám tento nerozum okamžitě vrátí. To platí i v životě. Po běhu se budete cítit uvolněná, což je následně pro výchovu a vedení domácnosti jen plus.

BUDE VÁS TAKÉ ZAJÍMAT: Když ženy mají problém, který chlap nikdy nepochopí

Šťastnější osoba

Při běhání se vyplavují endorfiny, zlatá to chemie štěstí. V důsledku tohoto se cítíte při tréninku i po něm šťastnější. Je úžasné, že takový nenáročný pohyb má tak velké účinky, díky kterým se může změnit i vaše chování a pohled na problematické situace.

Více energie

Běháním sice vydáváte energii, ale také ji získáváte. Pokud si jdete zaběhat ráno, jde o ideální začátek pro nastartování dne. Kdo běhá ráno, má prostě více, může rozdávat. Tím pádem zvládnete větší objem práce, než si dokážete představit. A to proto, že ráno proběhla běžecká nabíjecí terapie.

Štíhlejší tělo

Běháním snížíte objem tělesného tuku, pokud se propracujete k delším běhům, máte větší šanci na méně tukových zásob. Ruku v ruce s úbytkem tuků jde i váha. Dostat se ven a pravidelně chodit běhat má smysl, protože právě ženy jsou ty, které řeší postavu, štíhlost, obezitu a vše kolem s tím související.

Méně stresu

Stres je všude kolem nás, každý s ním bojuje, překonává ho po svém. Proč prášky a terapie, když není situace nijak vážná. Zkuste před tím vším nejdříve vyběhnout a běhat pravidelně. Předejdete poté snadněji konfliktům, srovnáte si mysl. Pokud jste klidnější, snadněji se srovnáte i s hřešením kolem jídla a pití.

Více mládí

Pravidelné běhání vám přinese i lepší vzhled. Budete se navíc cítit mladší. Podívejte se kolem sebe, na stejný ročník narození, který nesportuje. Které tělo je pevnější, pružnější? Navíc získáte více důvěry, lepší formu vašeho těla. Běh je skvělým způsobem, jak si vybudovat také lepší sebevědomí. Je to dost důvodů se rozeběhnout?

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Běžkyně sobě

Filtr článků - Běžkyně sobě


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce