Rubriky:

Co na talíř

Svačina a boj ve tři odpoledne. Co třeba popcorn s rozmarýnem

7. října 2015 13:34 - Praha

Zapomínat na svačinu? Tohle není správná volba. Běžci mají obvykle větší pocit hladu než ti z řad neběžců. Spíš než ignorování hladu a snaha o výdrž do večerního jídla, zkuste se zamyslet nad menší a chytřejší odpolední svačinou, která kručení ukončí. Co třeba popcorn s rozmarýnem? Nebo dáváte přednost kopru?

 

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Hodně lidí odrazuje od nečekaného občerstvení strach z přemíry tuků a cukrů. Konzumace pamlsků není ideálním řešením, to všichni víme, ale správná svačina může být skvělou strategií pro zlepšení příjmu živin. Můžete vylepšit udržení energie po celý den a jíst vícekrát. Ale samozřejmě menších porcí. Tím zabráníte nástrahám a pokušení.

Jedním řešením může být odpolední popcorn. Většině z nás hned naskočí představa o přebytečném tuku z přidaného tuku a másla. To jistě není nejlepší cesta pro zdravou svačinu. Když ale dodržíte základní rady, můžete získat jednu z nejchytřejších svačinek. Získáte nízký obsah kalorií, vysoký obsah vlákniny a velký zdroj antioxidantů. I bez přidání nadbytečného másla, můžete získat uspokojivou chuť.

Doplníte zásoby glykogenu

Zkuste postupovat podle jednoduchého receptu na báječný popcorn. Můžete použít zdravé tuky - olej ze lnu, ořechů, kokosů, které dodají chuť a sytost. Nebo se držte jen prostého "vzduchu". Popcorn je perfektní občerstvení pro běžce. Zkuste tuto volbu, zejména pokud máte odpolední trénink. Jde o snadno stravitelné řešení, které vám pomůže doplnit zásoby glykogenu.

Při nákupu kukuřice zkuste vybírat organickou. Pro dobrou svačinu stačí čtvrt šálku nepraženého popcornu. Jestliže nemáte v plánu přidávat olej nebo sýr, možná budete chtít zvýšit porci, ale to vy musíte rozhodnout, co dáte vašemu žaludku.

Základní popcorn
• 1/4 šálku popcornu
• 2 lžičky oleje, výběr je na vás
Zálivky na popcorn
Používejte jednu až dvě lžíce následujících směsí. Přidáním oleje pomůžete konzistenci
Možnosti
• kvasnice, kopr, sůl
• strouhaný parmazán, rozmarýn, sůl, pepř
• skořice, med
• parmazán, uzená paprika, šťáva z limetky
• mini čokoládové lupínky a solené arašídy
lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Co na talíř

Filtr článků - Co na talíř


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce