Rubriky:

Co na talíř

Zkuste avokádo s čokoládou, dostanete vytříbený dezert. Bez másla

24. května 2016 13:51 - Praha

Spojení čokolády a avokáda se nemusí zdát na první pohled standardní, ale kombinací těchto dvou možností získáte bohatou, hustou a chutnou dekadenci, která neobsahuje žádné máslo. Možná jste to ještě nezkusili, ale až ochutnáte, budete se divit, proč jste předtím nepřidali do dortu právě avokádo.

 

Profimedia.cz

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Dává to smysl. Chuť nabitá zdravými mononenasycenými tuky, které jsou pro vaše srdce prospěšné. K tomu vitamíny C, E, K, B a minerály. Avokádo zde poslouží jako náhrada za máslo, proto promění čokoládový dort z nemravného na výživný a chuťově vytříbený pamlsek. A nebude chutnat jen vám, děti si ho zamilují.

I ti, kteří neholdují avokádu, poznají, že tohle je jiné, odlišné, zvláštní, neodolatelné. Zjistíte, že nebudete stačit odhánět zlodějské ruce. Přitom všem dopřejete zdravé propašované avokádo.

Nutriční informace na jednu porci
Energie 185 kcal
Sacharidy 35g
Tuky 5g
Protein 4g
Vláknina 3g

Co potřebujete na jeden dort, případně 12 muffinů? Nic, co byste nenašli doma - 3 vejce, 120 ml podmáslí nebo 60 ml mléka a 60 ml bílého jogurtu, 120 gramů avokáda, 130 gramů cukru krupice, 130 gramů mouky s kypřícím práškem, 45 gramů kakaa, 50 gramů čokoládových lupínků, 1 lžička prášku do pečiva a špetka soli.

Vše je na stole, takže jdeme na to překvapení. Rozbitá vejce vložíme do mísy, přidáme podmáslí a metlou je zpracujeme. Dále přidáme avokádo a dobře všechny ingredience promícháme. V samotné misce smícháme cukr, mouku, kakao, čokoládové lupínky, prášek do pečiva a sůl.

Opatrně vložte obsah „suché" misky do „mokrého". Lžící pak vše promíchejte, než dojde k vzájemnému propojení. Troubu rozpálíme na 180 stupňů. Do formy vložíme připravený zázrak a čekáte. Pokud máte nádobu na koláč, dejte péct na třicet minut, pokud máte muffiny, držte se mezi 20 - 25 minutami. Jestliže se po této době dotknete prstem těsta a je pružné, máte hotovo. Dobrou chuť.

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Co na talíř

Filtr článků - Co na talíř


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce