Rubriky:

Ladíme

Pohání ho pivo a hovězí hamburgery. Poznejte krále Kinga

30. dubna 2015 09:11 - Praha

Ve steeplechase tvrdě selhal, ale o týden později byl super atletem poháněný pivem a hamburgerem. Příběh, který může nadchnout. Běžec Max King začal v roce 2007. Rok a půl se věnoval přípravě. Výsledek? Zažil nejhorší výkon svého života na národním mistrovství. O týden později, aby zahnal frustraci, se přihlásil na padesátikilometrový závod. Od té doby patří rodák z Oregonu mezi nejvšestrannější a nejúspěšnější v zemi.

 

Facebook Max King

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

V listopadu 2014 přišel triumf na 100 kilometrech v katarském Dauhá. Letos vyhrál doma 30 000 dolarů v kalifornském Espartu. Příští rok doufá, že se kvalifikuje na olympiádu do Brazílie, kde chce běžet maratón. Proč takové úspěchy? Internetový magazín outsideonline.com přináší poznatky krále Kinga.

Různorodé cvičení: "Pokud něco děláte opět a opět, vrací se vám vždy méně. Musíte najít vždy nové stresy pro tělo. To je důvod, proč já běhám překážkové závody, dělám skialpinismus. Zdá se, že je to rozdílný běh, ale pohyby jsou opravdu podobné, zlepšují skvěle trénink."

Výživa: "Pokud vezmete pravou celozrnnou housku, organické rajče, salát a trávou krmený hovězí, hamburger může být docela zdravý."

Jeďte na kalorie: "Můžete trénovat, dokud vaše nohy nepadnou, ale pokud nejste výživově na správných hodnotách, jde o těžký závod. Já jím 300 - 400 kalorií za hodinu ve formě gelu. Jak najít správnou cestu, je metoda pokusu a omylu. Mně to trvalo tři roky."

Trénink jako pevná skála: "Když běhám venku, rád zvednu kámen a cvičím s ním. Používání čehokoli okolo vás je mnohem zábavnější. Nechápu, jak může někdo být každý den v posilovně a dělat pokaždé to samé."

Dobrý trénink: "Spousta lidí si jde zaběhnout a jde potom rovnou do práce a zapomenou na protažení, nepečují o své tělo. Zvláště běžci nepřemýšlí o věcech okolo, aby získali více ze sebe. Po každém tréninku dělám dvacet minut jógu, pak hodinu na regeneraci Normatec boots (speciální regenerační systém)."

Buďte v pohodě: "Neběhejte moc tvrdě. Dostaňte se na maximální tepovou frekvenci a držte mezi 60 až 70 procenty ze svého maxima."

Po cvičení: "Moje první pivo musí být tmavé. Čím silnější, tím lepší, to mě postaví na nohy."

lik, Sport.cz

Myslíte, že má Max King pravdu?

Zrušit


Časová osa: Ladíme

Filtr článků - Ladíme


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce