Rubriky:

Ladíme

Zkuste změnu. Běháním do práce ušetříte čas a peníze. Budete šťastnější

16. května 2016 07:05 - Praha

Čtyřiadvacet hodin na jeden den je někdy prostě málo. Kam tedy vmáčknout běhání, když je povinností nad hlavu? Žonglování s více míčky najednou časem dospěje do stavu, kdy se něco zbortí. Více a více běžců se přizpůsobilo stavu věcí a volí jednoduchou cestu. Den má svůj program, kdy je tedy čas? Než začne, takže trénink před prací. Běhání je ve stále větší oblibě.

 

Profimedia.cz

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Výzkum provedený na londýnské Royal Holloway University říká, že počet lidí, kteří běhají do práce a vzdali se jiné dopravy, se v posledních dvou letech ztrojnásobil. „Běhání je sport a koníček, chtěli jsme se na tento druh dopravy do práce podívat. Stále více lidí se účastní delších akcí, běhají maratóny, ultra, k tomu potřebují natrénovat více mil (kilometrů). Běh do práce je tak jasnou volbou," řekl pro server womensrunninguk.co.uk Simon Cook.

Běžecká a osobní trenérka Edwina Suttonová je velkou zastánkyní tohoto tréninku. Sama má šest pádných argumentů, které jsou pro běžce výhodné.

1. Přidejte týdenní kilometry. Běhání do práce je skvělý způsob, abyste navýšili extra kilometry, zvláště pokud trénujete na dlouhou trať. Navíc můžete experimentovat s dvěma fázemi denně, aniž byste museli hledat více času ve svém naplněném dni.

2. Více času pro rodinu. Běhání do práce je velmi efektivní a vyplní „mrtvý" čas při dojíždění, který trávíte v autě, autobusu, vlaku. Tím získáte více času pro rodinu a vaše další zájmy, když se vrátíte zpět domů.

3. Procvičíte své stimuly. Ranním během probudíte své tělo. Pokud budete běhat do a z práce, rozložíte si tréninkovou dřinu a můžete lépe pracovat na rychlosti.

4. Budete šťastnější. Zlepšíte svoji fyzickou kondici, ranním během si navodíte také duševní pohodu, a to dokonce, i když nejste od přírody ranní ptáče. Ranní běh vás nastartuje do práce, celý den. Budete mít lepší náladu a pocit větší energie. Běhání je často bráno také jako cenný způsob v boji se stresem.

5. Ušetříte peníze. Auto, vlak, autobus, tramvaj. Benzín, parkoviště, údržba, poplatky, to vše je přínos pro rodinnou kasu, což vám určitě přinese kladné body.

6. Zvýšíte hladinu vitamínu D. Skvělý způsob, jak nasát více čerstvého vzduchu, což ale při běhání ve městě, není úplně ideální. Pobyt na vzduchu a na slunci zvýší hladinu vitamínu D, což jistě uvítáte po dlouhých zimních měsících.

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Ladíme

Filtr článků - Ladíme


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce