Rubriky:

Ladíme

TRÉNINK: Ladíme před maratónem

23. dubna 2018 12:07 - Praha

V několika příspěvcích jsme si nedávno ukazovali, co dělat před maratónem, jak se připravit na závod a co určitě nedělat. Pokud jste se pustili do ladění formy před závodem, oceníte možná jeden zajímavý návrh tréninku do předzávodních dní.

 

Profimedia.cz

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Na úvod si ještě připomeneme, že týden před závodem výrazným způsobem klesá kilometráž, a to až na 40 % původního objemu. Šetříme se na důležitý závodní výkon. Neznamená to ale, že neděláme vůbec nic. To by naší formě také neudělalo dobře.

Co všechno můžeš podělat... při závodě

Nejlépe bude všechno si ještě řádně vyzkoušet, ověřit si, že kráčíme správnou cestou, zároveň se ale moc neunavit. Zkuste po řádném rozběhání desetiminutovku v předpokládaném závodním tempu maratónu a následně si dejte pár dvouminutových úseků v tempu pětikilometrového závodu, tedy téměř na maximum.

LADĚNÍ PŘED MARATÓNEM
rozběhání
10 minut v tempu maratónu
2 minuty výklus
opakujeme 5-8x: 2 minuty ostře/1 minuta výklus
závěrečné vyklusání
kü, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Ladíme

Filtr článků - Ladíme


Kalendář akcí

Kdykoliv listopad prosinec leden 2019 únor 2019 březen 2019 duben 2019 květen 2019 červen 2019 červenec 2019 srpen 2019 září 2019 říjen 2019 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce