Hlavní obsah

Detroit chce odvrátit ostudu

Eurotip.cz

Čtvrtý zápas proti newyorským Yankees v řadě dnes odehrají baseballisté Detroitu. Momentálně nejlepší tým soutěže všechny tři souboje zatím prohrál; uhrají Tygři první vítězství nad Yankees v sezoně?

Foto: reprofoto

Baseball (ilustrační foto)

Článek

Domácí Detroit je jedním z nejpříjemnějších překvapení této sezony. Tým, který ještě před třemi lety vyhrál za celou sezonu 43 zápasů a patřil mezi spodinu MLB, má v současnosti 35-18. Nejen, že vede silnou Centrální divizi, ale má nejlepší úspěšnost v soutěži vůbec.

Poté, co na jejich stadion dorazili Yankees, už jsou ale Tygři zpátky nohama na zemi. V prvních třech utkáních je nejslavnější baseballový tým přehrál celkovým skóre 21-7; Yankees přitom dlouhodobě postrádají Japonce Matsuiho, v posledních dvou zápasech nehrál další vynikající pálkař Garry Sheffield a včera kvůli menším zraněním nehráli ani Johny Damon a spojka Derek Jeter. I tak si s veteránem Mussinou na kopci s domácími poradili a i s několika náhradníky je porazili 6-1. Dnes by Jeter a Damon už měli nastoupit, zato si zřejmě odpočina catcher Jorge Posada.

Zastavit pálku Yankees bude dnes úkolem pro letošní senzaci Tygrů, Justina Verlandera. Teprve třiadvacetiletý nadhazovač má průměr 2.55 oběhů za devět směn, čímž se zatím řadí mezi nejlepší hráče v Americké lize. Verlander svou letošní formu potvrdil i v posledních třech zápasech; Minnesotě, Kansasu a Clevelandu povolil dohromady jediný bod za 24 směn. Hosté pošlou na kopec Chien-Minga Wanga; Tchajwanec proti Detroitu nastoupil dosud dvakrát a pokaždé zvítězil, navíc soupeři pustil jen dva body. Na rozdíl od Verlandera ale formu příliš nemá - v posledních dvou utkáních proti Kansasu a Bostonu odházel 13 směn, ve kterých nechal oběhnout mety 11 pálkařů.

Ve čtvrtém utkání série obou týmů je podle bookmakerů favoritem domácí Detroit, na který vypsali kurs 1.68 a 2.50 v handicapu. Myslíte si, že hráči z New Yorku dokáží na stadionu Tygrů zvítězit i počtvrté? Potom si vsaďte na hosty, kurs je 2.20.

Reklama