Článek
Mourinhovi se nelíbil především přístup světových médií, která jeho výroky v pořadu vytrhávala z kontextu, což vyvolávalo nejrůznější spekulace.
Navíc se pořad portugalské televize díky moderním technologiím dostal do celého světa. "Mourinho také poukázal na interní pravidla Chelsea, která na území Anglie zakazují podobné činnosti," vysvětlila v oficiálním prohlášení agentura Gestifute, která portugalského kouče zastupuje.
Úspěšný trenér při svém pracovním vytížení neměl čas na důkladnou přípravu a nemohl na natáčení cestovat do Lisabonu. Komunikace s reportérem a diváky, kteří mu kladli otázky, tak probíhala prostřednictvím satelitu, což snižovalo její technickou kvalitu.
Pořad nazvaný jednoduše "Mourinho" v pondělí vidělo bezmála 2,8 milionu diváků. Slavného trenéra, který loni s Portem vyhrál Ligu mistrů, k pokračování nepřiměla ani velkorysá finanční nabídka televizní stanice. Každý měsíc měl dvaačtyřicetiletý kouč za televizní pořad dostat více než 15.000 eur (přes 450.000 korun), díky čemuž by se stal nejlépe placeným sportovním komentátorem v Portugalsku.