Rubriky:

Evropské ligy

Slepota, či úmysl? Pět hráčů v ofsajdu a gól platí!

26. dubna 2017 08:45 - Atény

Postavení mimo hru je věčný problém fotbalových pravidel. Může se stát, že rozhodčí přehlídnou jednoho hráče v ofsajdu. Ale když za obrannou linii stojí hned pět borců najednou, asistent už přece musí vystřelit praporek nahoru, že ano? Ne, nutně ne... Video z Řecka, které koluje Evropou, vás přesvědčí, že lze uznat gól i z pětinásobného ofsajdu!

Žádný prales, ale druhá řecká liga. Druhá Lamia hostí ve středu tabulky se pohybující Panserraikos. Domácím tedy jde o hodně a na koně se dostávají skandálním způsobem. Kostas Beloulis otvírá po přímém kopu hlavou skóre, přitom zpomalený záznam jasně ukazuje, že v době kopu stál v ofsajdovém postavení nejen on sám, ale také čtyři další jeho spoluhráči!

Nicméně gól platí a Lamia, která potřebuje další body jako sůl, vítězí 3:1.

Takový zářez jste asi ještě neviděli!

dos, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Evropské ligy

Filtr článků - Evropské ligy