Hlavní obsah

FIFA 10 PC I: Nové herní systémy

Drazí fotbaloví fanoušci, tímto článkem začínáme sérii článků, v nichž budeme představovat jednotlivé funkce netrpělivě očekávané hry FIFA 10, tentokrát ve verzi pro PC, tedy osobní počítače.

Foto: FIFA 10 Team

Nové a lepší herní mechanismy, staré a skvělé hvězdy!

Článek

Skluzy, rohy, rozhodčí, to všechno je ve fotbale nesmírně důležité. Ale pravděpodobně se shodneme, že jsou to góly, které přinášejí tu největší radost. Autoři fotbalové simulace FIFA 10 i z toho důvodu vyvinuli nový systém střelby. Ovšem pozor, góly jsou kořením fotbalu, ale nový systém neznamená, že bychom se dostali k házenkářským výsledkům, to by s „fotbalovou autentičností“ mělo pramálo společného. Exponenciální systém střelby naopak bude ztěžovat střelbu z dálky a přinese novou úroveň realismu. Nechceme snižovat kvality Horsta Siegla, ale jeho „doklepávky“ byly přeci jen jednodušší než projektily ex-lyonského Juninha. (A slavný Horstův gól proti Olympique Marseille budiž výjimkou potvrzující pravidlo.)

Inovace se dočkají i vzdušné souboje, tentokrát budete ve výskoku skutečně cítit nepříjemnou tvrdost soupeřova obránce, nebo se naopak radovat, když váš útočník kollerovského střihu protivníkova beka zbourá jak domeček z karet. Jenže pozor, ve fotbale můžete být za pár vteřin u opačného vápna a vše je hned naopak!

Třetí dnešní představení se týká vylepšeného zahrávání standardních situací. Již dost táhlých rozehrávek - rychlá vhazování a bleskově rozehrávané přímé kopy nebo rohy pomohou udržovat vysoké tempo hry. Troufáme si tvrdit nejlepší fotbalové hry, jaká kdy byla vydána. Již brzy se budete moci přesvědčit sami!

Plná verze hry vyjde 2. října 2009. Kromě PC se dočkají i majitelé PLAYSTATION®3, Xbox 360™, Nintendo Wii™, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) a mobilních telefonů. Krabicová verze bude obsahovat český dabing v podání Jaromíra Bosáka a Petra Svěceného!

Reklama