Hlavní obsah

FIFA 10 PC II: Kolize a skluzy

Po včerejším představení nového systému střelby, zlepšených soubojích ve vzduchu a zrychleného rozehrávání standardních situací se dnes budeme věnovat modernizovanému systému kolizí a automatickému uhýbání skluzům.

Foto: FIFA 10 Team

FIFA 10 umožní tvrdou hru, ale chytří hráči se sestřelit nenechají.

Článek

Není nic trapnějšího, než když slibně rozjetá akce skončí srážkou dvou hráčů. Vlastně je - když skončí srážkou dvou spoluhráčů! (A teď opravdu nemáme na mysli extrémní případy fotbalové tragédie, jako když se Petr Gabriel potkal s Vladem Labantem.) V některých momentech i minulé díly FIFA nabídly podivné tanečky, žinantní nedorozumění či kostrbaté zakopávání hráčů o sebe navzájem. Ovšem zbrusu nový systém vyhýbání se kolizím znamená, že hráči se vzájemně méně pletou pod nohy a nepřekážejí spoluhráčům!

S vylepšenou umělou inteligencí hráčů přicházejí i další vylepšení, jako je kupříkladu automatické uhýbání skluzům. Pokud je fotbalista dostatečně schopný a rychlý, tak se ve hře bude sám snažit vyhnout se skluzům nadskočením. Zdánlivý detail, ale jak se říká: halíře dělají talíře. A právě důraz autorů na ty nejmenší detaily dělá ze série FIFA nejúspěšnější fotbalovou simulaci na této planetě.

Plná verze hry vyjde 2. října 2009. Kromě PC se dočkají i majitelé PLAYSTATION®3, Xbox 360™, Nintendo Wii™, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) a mobilních telefonů. Originální verze bude dokonce obsahovat český dabing v podání Jaromíra Bosáka a Petra Svěceného!

Reklama