Hlavní obsah

LM: Šance Artmedie na postup i po debaklu žije

BRATISLAVA

Další senzaci na úkor favorita se fotbalistům Artmedie Bratislava v Lize mistrů ve středu přichystat nepodařilo. O debakl 0:4 na stadiónu milánského Interu se přičinil hlavně famózní Adriano, autor tří branek. Navzdory kruté prohře však může slovenský šampión nadále snít o postupu do osmifinále.

Článek

Nesmí ale na Tehelném poli zaváhat proti Portu a zároveň musí doufat, že Inter neodjede s prázdnou z hřiště Glasgow Rangers, píše dnešní slovenský tisk.

"Milánské hvězdy si na vylidněném San Siru s přehledem poradily s Artmedií a potvrdily vedoucí pozici ve skupině H," napsala Pravda. "Na prázdném stadiónu bylo slyšet čilou hráčskou konverzaci, občas dala o sobě vědět i stočlenná skupinka fanoušků Artmedie, která mohla souboj sledovat v hledišti na rozdíl od tisíců příznivců Interu. Slovenští fanoušci však odcházeli zklamaní. Namísto překvapení viděli střelecký koncert Adriana," dodal deník.

Zároveň připomněl slova trenéra Vladimíra Weisse, podle nichž neměla Artmedia ve středu šťastný den. Někteří jeho svěřenci prý hráli až se zbytečným respektem. Do kolen definitivně poslal Artmedii podle Weisse druhý gól. "Navzdory tomu nedělám z výsledku tragedii. Žijeme dále, stále máme šanci postoupit do osmifinále anebo do Poháru UEFA. Pokud doma s Portem neprohrajeme, pokračujeme v Evropě," řekl slovenský kouč.

Rozdíl třídy

List Nový čas naznačil, že Bratislavané utržili debakl zaslouženě. Zničil je zejména probuzený kanonýr Adriano. Hůl nad Artmedii ale deník neláme, protože šance na postup ještě nezemřela.

"Byl to rozdíl třídy. Artmedia se přesvědčila o kruté síle Interu, především však probuzeného kanonýra Adriana, který se před prázdným hledištěm San Sira předvedl čistým hattrickem. Prohra 0:4 však neznamená konec postupovým ambicím slovenského šampiona," míní Nový čas.

Také podle Hospodárskych novin byl hlavním hrdinou večera Adriano. Artmedia by se podle listu ale neměla vzdát a na Tehelném poli by ještě za dva týdny měla zabojovat o postup.

Reklama