Článek
Postará se o to výrobce sportovního zboží Adidas, který chystá pro Beckhama jako pro svou hlavní mediální tvář rozsáhlou kampaň s názvem "Futbol vs. Football". Bude založena na srovnání klasického fotbalu s americkým fotbalem, který se v USA těší nesmírné popularitě.
Sponzoři počítají, že Beckhamův vstup na americká fotbalová hřiště se minimálně vyrovná nástupu brazilské hvězdy Pelého, který hrál v Major League Soccer za Cosmos v letech 1975 až 1977. "Je to téměř to samé. Jsou tu mnohé podobnosti," souhlasil sám Pelé.
Beckham se poté, co pomohl Realu Madrid k zisku titulu ve španělské lize, připojí příští měsíc ke svému novému týmu Los Angeles Galaxy. Měl by se stát hlavní hvězdou americké soutěže a především by měl pomoci k většímu mediálnímu zájmu o Major League Soccer, jejíž úroveň se podle odborníků neustále zvedá. "Je jen málo lidí, jejichž jméno přesahuje vlastní sport. Lidé znají jméno David Beckham, ať už fotbal sledují nebo ne," uvedl Stephen Pierpoint, který je u Adidasu viceprezidentem pro marketing.
Dvaatřicetiletý záložník by se měl v Americe poprvé představit na fotbalovém zápase 19. července, kdy by měl být hostem při Utkání hvězd v Denveru. O dva dny později by měl nastoupit již jako hráč do přípravného utkání proti londýnské Chelsea. Na Beckhamův debut v MLS si pak fanoušci musejí počkat do 5. srpna, kdy Galaxy hraje s Torontem.