Článek
"Pro mě je hodně důležité, že jsem se mohl zapojit do kampaně RED, protože pocházím z Afriky," připomněl Drogba, že největší výskyt viru HIV je právě na černém kontinentu. "Proto je pro mě velkou poctou a potěšením, že mohu Bonovi pomoci zachránit pár životů. AIDS a HIV skutečně ničí Afriku, přitom lidi si neuvědomují, jak snadné je zachránit životy. Stačí dvě pilulky denně, které stojí 40 centů," dodal.
Výrobce sportovních potřeb Nike připravil v rámci kampaně Product RED speciální červené tkaničky s nápisem "Šněruj, zachráníš životy". Právě tyto tkaničky měl ve svých kopačkách Drogba již v nedělním londýnském derby s Arsenalem, ve kterém pomohl Chelsea k výhře 3:0 dvěma góly. "Tkaničky mi určitě pomohly. Zvláště při mé druhé trefě z přímého kopu. Jsem hrdý na to, že jsem mohl ukázat tkaničky světu zrovna v tomto zápase," dodal Drogba.
Bono od roku 2006 svým jménem zaštiťuje logo celosvětové akce Product RED, do níž se mohou zapojit všichni, kdo chtějí přispět na boj proti AIDS. Celosvětové organizace tak dávají do prodeje speciální červené verze svých produktů a výtěžek poté putuje na řešení problémů s virem HIV.