Rubriky:

Ostatní

VIDEO: Ruka? Penalta? Kdeže! Sudí-novátor překvapil všechny, především pak borce Barcelony

15. března 2014 07:36 - Quito

Útočící tým se jen skromně dožadoval pokutového kopu. A byl mile překvapen dárkem od sudího. Jaképak protahování a komplikace, arbitr nepřipustil žádné debaty, jestli ruka byla úmyslná, či nikoli, a pískal rovnou gól! A dovršil tak obrat v utkání ekvádorské fotbalové ligy. Deportivo Quito porazilo Barcelonu 2:1.

Lara z Deportiva centroval, barcelonský Checca odkopem zasáhl spoluhráče Peppina, který nestačil uhnout rukou. Debata se mohla vést jen v rovině „roh, či penalta", pokud by sudí ruku vyhodnotil jako úmyslnou. Ale rozhodl jinak.

Co na tom, že míč v klíčové situaci za brankovou čarou nemohl být ani náhodou. Však také postižený tým hned přispěchal s interpelací, byl ovšem odkázán na asistenta, který vzal rozhodnutí na sebe. Srotil se u něj početný houf odpůrců. Se zaujetím vzrušené diskusi naslouchali i těžkooděnci, nemuseli však použít nic ze svého vybavení.

Nakonec se zúčastněné strany rozešly více méně spořádaně k další činnosti. Deportivo utkání dovedlo ke svému prvnímu vítězství v tomto ročníku soutěže, v místní lize je desáté, Barcelona osmá.

vap, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Ostatní

Filtr článků - Ostatní