Hlavní obsah

Chelsea a Tottenham chtějí prodat jména stadiónů sponzorům

LONDÝN

Londýnské fotbalové kluby Chelsea a Tottenham chtějí nabídnout k prodeji práva na pojmenování svých stadiónů. Podle odhadů britských médií by přidání jména sponzora do názvu stadiónu Stamford Bridge mohlo Chelsea přinést až deset miliónů liber (téměř 288 miliónů korun) ročně.

Článek

Nový výkonný ředitel klubu Ron Gourlay ve čtvrtek prohlásil, že Chelsea by o prodeji práv na pojmenování sponzorovi uvažovala, ale v názvu by muselo zůstat i současné jméno stadiónu pro více než 42 000 lidí.

"Chelsea nabízí starý zavedený stadión, my nabízíme něco úplně jiného. Náš nový stadión bude technologicky vyspělý s moderním prostředím," řekl výkonný ředitel Totenhamu Paul Barber. "Kohouti" plánují před sezónou 2013/2014 dostavět nový stadión pro 56 000 lidí.

Sponzorské názvy stadiónů jsou běžné ve Spojených státech, v Anglii jsou spíše výjimkou. Z velkých klubů k podobnému kroku sáhl jen Arsenal při stěhování na Emirates Stadium v roce 2006.

Reklama

Související témata: