Článek
Jsou sice ještě ve hře v Lize mistrů a FA Cupu, na žádnou velkou „zlatou" sezónu to však letos nejspíš nevypadá. Snad i proto si fotbalová Chelsea dala aspoň zlaté proužky na nové dresy pro příští ročník, které prostřednictvím reklamního spotu představila.
„Doufám, že v nich budeme úspěšnější než letos," mluví fanouškům klubu z duše útočník Fernando Torres.
Zlatem se leskne i klubové logo a reklamní nápis Samsung. Zlaté provedení je reakcí na velkou sportovní událost, která se bude v Londýně letos konat - letní olympijské hry.
Zatímco modré dresy pro hráče v poli firma Adidas jinak příliš nezměnila, brankářský trikot jiný je. Už ne svítivě zelený či oranžový, ale tmavě zelený. Petr Čech v něm bude tak trochu splývat s trávníkem.
„Mám tuhle barvu rád. A hned jsem si vybavil, že v podobném dresu chytal Peter Bonetti," říká Čechíno jako jedna z hvězd, které novou kolekci představují.
Je vidět, že klubovou historii má český gólman v malíku. Legendární Bonetti odchytal za Chelsea v letech 1960–79 rovných 600 zápasů a vysloužil si přezdívku Cat (Kočka). Nejčastěji opravdu nastupoval v tmavě zelené.
„Pro gólmany je to tradiční barva. Zlatá kombinace to dělá takové svěží. Naše dresy budou mít moderní barvy a moderní střih," libuje si Čech.