Článek
Chelsea před nedávnem ve spolupráci s firmou Adidas spustila kampaň, která měla fanoušky navnadit. Na hráče lili hektolitry modré barvy a podtext kampaně se nesl v rámci sloganu „Je modrý, tak na čem ještě záleží?"
Na oficiálním kanálu Chelsea vidělo video přes 1,5 miliónů fanoušků. „Dokaž svou vášeň pro Blues. Předobjednej si nový dres, aniž bys ho ještě viděl", bylo poselství kampaně, která ve světě nemá obdoby.
A měla úspěch. Obchody s klubovými suvenýry už zahltily tisíce žádostí z celého světa, obrovský zájem je tradičně v Asii, kde je Chelsea nesmírně populární. Do prodeje půjdou dresy 15. května.
Čech bude chytat ve žlutočerném dresu a nový design si pochvaluje. „Naposledy jsme jako brankáři měli žlutou barvu v sezóně 2005/06. S černou je to krásná kombinace a doufám, že v ní budeme úspěšní," prohlásil Čech.
Dresy pro hráče v poli zůstávají dál modré. Tato barva je dominantní, ale přibylo více bílých lemů. „Modrou jsem měl vždycky rád. A když je tam ještě logo Chelsea, je to něco speciálního," prohlásil senegalský útočník Demba Ba.