Hlavní obsah

Rosický a spol. obléknou žraločí dresy a boxerské trenky

dos, zpSport.cz

Novou éru začnou v nových dresech. Fotbalový svaz prodloužil smlouvu s firmou Puma, takže již ve středečním utkání ve Skotsku nastoupí národní tým v nových dresech. Mají hráče představit jako neporazitelné borce, proto byla při jejich tvorbě inspirací odvaha velkého bílého žraloka a rozšířený pás s vlajkou na trenýrkách má zase soupeřům připomínat boxera...

Foto: Petr Horník, Právo

Tomáš Rosický představil nové dresy fotbalové reprezentace.

Článek

Reprezentace se na mistrovství světa neprobojovala a strašák ekonomické krize si vybírá svou daň i ve sportu. Proto je pro Českomoravský fotbalový svaz výhrou, že prodloužil smlouvu se společností Puma až do roku 2014.

„Puma je jedním z našich strategických partnerů. Je čas krize a reprezentace nepředváděla v poslední době dobré výkony. O to víc si důvěry našeho partnera vážíme,“ vyzdvihl šéf svazu Ivan Hašek.

Tomáš Rosický při prezentací nových dresůfoto: Právo/Petr Horník

Když už se chlapcům na hřišti nedaří, je třeba jim trochu pomoci. Třeba i novými dresy, které mají hráče představit jako neporazitelné. Při jejich tvorbě proto byla inspirací odvaha velkého bílého žraloka a rozšířený pás s národní vlajkou na trenýrkách má zase soupeřům připomínat boxera...

„Opravdu je záměrem, aby fotbalisté měli ostřejší vzhled a speciální siluetu. Pásek připomíná box, kde se také musí hodně bojovat,“ usmál se při prezentaci zástupce společnosti Filip Trulsson.

Dres v Praze představil kapitán Tomáš Rosický a národní tým v něm nastoupí již ve středu ve Skotsku. Jako by byl exsparťanovi a hráči Arsenalu uzpůsobený na míru, červené provedení je totiž tmavší než dosud a blíží se rudé... „Kvůli mně to určitě není, snad to bude i pro fanoušky zajímavá změna,“ usmál se Rosický. „Hlavně aby nám dresy přinesly štěstí v příštích kvalifikacích,“ přál si kouč Michal Bílek.

Jednání byla složitá, přesto je prý nové znění smlouvy pro fotbal výhodnější než to minulé. „Pro nás je lepší v tom, že nabízí jiné bonusy a zahrnuje v sobě i ženský a mládežnický fotbal. Je to však současně velmi dobrý signál pro celý český fotbal i další sponzory,“ oddechl si David Dušek, šéf marketinkové společnosti STES.

Reklama