PETR ČECH | 1 |
Moc práce neměl, jeho hlavní činností bylo usměrňování tápajícího Galáska a také středních obránců, u nichž to záhy mělo patřičnou odezvu. |
ZDENĚK GRYGERA | 2 |
S velkým přehledem bránil na pravé straně. Když už snad přišel k hráči pozdě, vše záhy napravil. Snaha o pomoc útoku byla málem korunována gólem po Kollerově hlavičce. |
RENÉ BOLF | 2 |
Ve středu obrany mu to s Ujfalušim zprvu neklapalo optimálně. Svižné narážečky domácích je oba v úvodu zaskočily. |
TOMÁŠ UJFALUŠI | 2 |
Že by zpočátku oplýval jistotou to nikoli, ale záhy se to změnilo. Bleskové průniky domácích, kteří v úvodu využili díru ve středu pole, se s přibývajícím časem už neopakovaly. |
MAREK JANKULOVSKI | 2- |
Odehrál už lepší zápasy. Dozadu vcelku spolehlivý, ale dopředu se nijak zvlášť netlačil, ale to jak v závěru našel přihrávkou Sionka, bylo úžasné. |
LIBOR SIONKO | 2 |
Jako by byl zpočátku nervózní, kazil přihrávky, ale ve hře dopředu byl vidět stále více. Až na to zakončení... Jednou ho vychytal brankář, podruhé přehodil gólmana i břevno. |
TOMÁŠ ROSICKÝ | 1 |
Nejlepší na hřišti. S jistotou vládl na nerovném terénu. Rozhýbal zahuštěný střed ve chvíli, kdy se zdála arménská hradba neprostupná, a famózně zavěsil levačkou, svojí slabší nohou. |
TOMÁŠ GALÁSEK | 3 |
Nebylo to ono. Tenhle zápas se mu nepovedl. Jako defenzivní záložník obraně moc nevypomohl. Přihrávky se mu dařily jen ojediněle. |
ŠTĚPÁN VACHOUŠEK | 2 |
Více práce udělal dozadu. Dopředu byl neviditelný. Proti Arménům ale naštěstí nebyl nutný nadprůměrný výkon. |
JAN KOLLER | 1 |
Obrana jej v úvodu ignorovala, měl to tedy ulehčené a využil toho s přehledem. Ze série nájezdů se nakonec také trefil. |
MAREK HEINZ | 2 |
Jeho centry v první půli byly parádní, v kombinaci s Kollerem na hrotu ,načaly' soupeře hned v úvodu. Přihrál i na Rosického gól, čímž vymazal občasné ,hluché' chvíle. |
RADOSLAV KOVÁČ | 2 |
Přišel v době, když už tým hrál v pohodě na údržbu, zapojil se a nic nezkazil. |
Jiří Jarošík, Vratislav Lokvenc nehodnoceni. |
Hráči jsou hodnoceni podle školní stupnice od 1 do 5. |