Hlavní obsah

Reprezentace prodloužila smlouvu s jedním z partnerů

Dobrá zpráva pro národní tým. České zastoupení společnosti PepsiCo, předního celosvětového výrobce nealkoholických nápojů a potravin, bude i nadále oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace. S Fotbalovou asociací České republiky (FAČR) spolupracuje už od roku 2015 a nově bude pokračovat do roku 2020.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Mužstvo české reprezentace před utkáním s Německem.

Článek

Osvědčený sponzor se nově stane i partnerem mládežnických regionálních akademií.

„Češi budou mít fotbal vždycky rádi. Proto chceme zůstat věrni národnímu týmu i fanouškům a společně se zasadit o zvyšování kvality českého fotbalu. Pro nás je to zároveň příležitost, jak i do budoucna dobře představovat široké veřejnosti naše značky," vysvětluje Josef Neumann, generální ředitel PepsiCo ČR. Firma je také partnerem prestižní Ligy mistrů.

„Jsme velmi rádi, že můžeme oznámit prodloužení spolupráce s takto silným a tradičním partnerem. Je skvělé, že společnost PepsiCo je aktivní na sportovně-marketingovém trhu. Dlouhodobě je partnerem nejprestižnější sportovní soutěže světa Champions League a je pro nás ctí, že česká reprezentace se v rámci marketingového portfolia společnosti zařazuje vedle tak silného brandu. Společně jsme zapracovali, aby partnerství bylo ještě efektivnější, než tomu bylo v rámci stávajícího kontraktu," libuje si Martin Malík, předseda FAČR.

Reklama

Související témata: