Článek
Letenský tým prezentoval na podzim projekt Sparta fandí slušně, čímž se chtěl zasadit hlavně o kultivaci prostředí na stadiónu. Vedení pražského klubu nechalo také nainstalovat bezpečnostní kontrolní systém na stadiónu na Letné a pro své vlajkonoše zavedlo speciální permanentky, které je vpustí jen do svého sektoru.
V pátek se navíc vedení aktuálně druhého týmu české nejvyšší fotbalové ligy společně s hlavním sponzorem klubu rozhodlo pro první jarní domácí duel upoutat pozornost na své hnutí Sparta fandí slušně. „Od začátku se do našeho hnutí přihlásilo 7 tisíc fanoušků, jsme rádi, že to takovouto oblibu mezi fotbalovými příznivci získalo,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Sparty Michal Viktorín.
Vedení ČMFS vyšlo vstříc
„Tím, že nastoupíme v jiných dresech upozorníme na existenci tohoto projektu. Chceme fanouškům ukázat, že je fotbal zábava. Chystáme pro naše fanoušky další skvělé akce,“ dodal Viktorín. „V těchto dresech odehrajeme právě jen první jarní utkání,“ doplnil ho Otava.
Aby Sparta mohla v nových dresech nastoupit, musela dostat výjimku od ČMFS, kde má nahlášeny tradiční rudé dresy pro domácí zápasy. „Každou takovouto iniciativu je potřeba uvítat, pokud to slouží k tomuto bohulibému účelu. Každý krůček, který má vést ke kultivaci fanoušků je třeba uvítat,“ řekl ředitel oddělení profesionálního fotbalu ČMFS Ivo Lubas.