Článek
Mechanika je jednoduchá. „Atmosféru při zápasech dělají fanoušci. Ti jsou dvanáctým hráčem – a proto přispíváme dvanácti korunami na jednoho fandu v kotli sparťanů i slávistů. Chceme, aby si fotbal užívali. Naší jedinou podmínkou je, aby byly prostředky využity ve vybraném domácím zápase na slušné choreo,“ říká Jiří Rákosník, manažer značky Gambrinus.
„Čím víc lidí přijde na derby do kotle, tím lépe. Získají tak víc prostředků na choreo. Kluci ve sparťanském kotli, kteří ho připravují, si na něm dávají záležet, oceňuji jejich snahu a píli,“ prohlásil Horst Siegl, slavný sparťanský útočník.
„Je to chvályhodná myšlenka! Fanoušci na Slavii dělají choreo dobře, jejich nápady mě baví, jsou vtipné, skvěle to funguje. I kvůli tomu chodí lidi na fotbal, dotváří se tak atmosféra na stadionu,“ řekl legendární slávistický záložník Vladimír Šmicer.
Kapacita kotle hostů i domácích je vyrovnaná, podpora Gambrinusu je tedy spravedlivá pro oba tábory.