Rubriky:

1. liga

Baník podal žalobu, chce omluvu a 150 tisíc

1. dubna 2004 18:13 - PRAHA

Kauza údajné korupce plzeňských fotbalistů má další pokračování. Případ vyšetřuje policie, podle státního zastupitelství by mohly být známy první výsledky za dva týdny. Ostravský Baník navíc podal na vydavatelství Vltava-Labe-Press, do jehož skupiny patří Plzeňský deník, jenž aféru rozpoutal, žalobu. Žádá omluvu a 150 tisíc korun jako odškodnění.

Podle Plzeňského deníku měli hráči plzeňské Viktorie převzít po zápase s Ostravou 15. března v restauraci v Plzni úplatek ve výši 750 tisíc. Částka měla být úplatou za údajnou úmyslnou prohru domácích s Baníkem 1:2. Oba týmy to popřely.

Šéfredaktor Plzeňského deníku Jan Pertl dnes ČTK řekl, že ho policie již kontaktovala. Vyzvala ho k vydání videokazety, která prý dokumentuje předávku peněz. "Kazetu jsem nevydal, protože ji nemám. Přesto zatím nemáme důvod si myslet, že neexistuje. Myslíme si, že jsme napsali pravdu," řekl.

Po prohře s Baníkem Ostrava byli z plzeňského ligového kádru vyřazeni Martin Švejnoha s Milanem Barteskou. Podle Plzeňského deníku kvůli uplácení, klub však nabídl jiný důvod: sázení proti vlastnímu klubu. Vzhledem k nedostatku důkazů byl následně Švejnoha omilostněn, Barteska byl potrestán pokutou, ale už je také v prvoligovém kádru.

:. Vše o údajné korupci
Opory Plzně prý prodaly zápas
Úplatek měla nahrát kamera, záznam ale neexistuje
Svaz hodlá případ vyšetřit
Plzeň: Úplatky ne, šlo o sázení
Ostrava nařčením z korupce nevěřila
Barteska: Noviny už raději nečtu
Košťál: Aféru jsme nevyvolali, není to náš styl

ČTK, Sport.cz

Zrušit


Podsekce:

       
  • Souhrn
  • Výsledky
  • Kalendář
  • Tabulky

Načítám data
Vyčkejte prosím, načítám data..