Rubriky:

1. liga

Fotbalisté Slavie budou místo ČSA mít na dresech SmartWings

25. července 2006 10:44 - PRAHA

Novým generálním partnerem fotbalové Slavie Praha se stal letecký dopravce Travel Service. Slavia se s vedením firmy dohodla na ročním kontraktu s opcí a hráči tak budou na dresech propagovat obchodní značku SmartWings, která zastřešuje nízkorozpočtové linky do evropských metropolí.

 

PRÁVO/Václav Jirsa

Partner, který ve Slavii vystřídal jinou leteckou společnost ČSA, bude oficiálně představen ve středu na předsezónní tiskové konferenci. "Spolupráce si velmi vážíme. Travel Service je významná a prestižní společnost. Věříme, že pro obě strany bude následující sezona přínosem," uvedl generální ředitel Slavie Vladimír Leška.

Podle dobře informovaných zdrojů by Travel Service měl do pokladny Slavie přinést nejméně 15 miliónů korun, ale obě strany se rozhodly částku nezveřejnit. "Oproti minulé sezóně jsme si výrazně polepšili. Jsme spokojeni a více to komentovat nebudeme," řekl v úterý tiskový mluvčí klubu Alexander Kliment.

Spokojen je také Roman Vik, generální ředitel Travel Service. "Jsme potěšeni, že si Slavia vybrala ze všech nabídek na partnerství právě nás v době tak silného konkurenčního boje, který na poli letecké dopravy panuje. Od partnerství s klubem očekáváme výrazné zviditelnění značky SmartWings," řekl Vik pro webové stránky Slavie.

ČTK

Zrušit


Podsekce:

       
  • Souhrn
  • Výsledky
  • Kalendář
  • Tabulky

Načítám data
Vyčkejte prosím, načítám data..