Článek
Hned u turniketů, kterými fanoušci vchází na zimní stadión, budou připraveny hostesky a budou příchozím rozdávat speciální bílá trička. Společně s nimi dostanou také modré papíry. Vedení klubu si pak slibuje, že při jejich zvednutí před úvodním vhazováním vytvoří dokonalý modrobílý vizuální efekt.
"Taková akce nemá v Chomutově obdoby. Nikdy v historii se něco podobného v našem městě neodehrálo. Věřím, že fanoušci naší snahu ocení a společně vytvoříme dokonalé domácí prostředí," tvrdí marketingový manažer KLH Chomutov David Dinda. "My půjdeme příkladem. Mužstvo nastoupí v tradičních bílých dresech, realizační tým bude také celý v bílém," dodává.
Hokejisté Chomutova se už při vstupu do play-off 1. hokejové ligy stylizovali do role "pirátů, kteří z údolí Krušných hor míří přes barážové ostrovy až k pokladu" v podobě postupu do nejvyšší soutěže. Takzvané "whiteout" známé především z NHL je tak dalším zajímavým krokem chomutovského marketingu.
Piráti v podání chomutovských hokejistů. Zleva Radek Duda, Zdeněk Skořepa, a František Bombicfoto: www.klhchomutov.cz
Ze dvou utkání v Mladé Boleslavi Chomutov vytěžil jedno vítězství a doma by rád byl vítězný v obou případech. "Teď jsme na tahu my. Musíme to vítězství potvrdit doma a ukázat naší sílu," tvrdí útočník Zdeněk Skořepa.
"Jsme rádi, že jsme jeden zápas v Boleslavi urvali a jdeme dál s pokorou a odhodláním," pokračoval na klubových stránkách Chomutova Milan Procházka. "Diváci nás doma poženou. Ale nesmíme bláznit, musíme dál hrát svůj hokej. Je to teprve začátek a ta série může být klidně na sedm zápasů," dodal.