Hlavní obsah

Rozčilení fandové nadávají na prodej lístků na finále

PRAHA

Další bouři nevole rozpoutal systém prodeje lístků do zbrusu nové Sazka Areny v Praze. Poté, co se na řadu lidí nedostalo při nákupu vstupenek na mistrovství světa, byli zklamáni i mnozí zájemci o finále play-off hokejové extraligy mezi Slavií a Zlínem. A to i když si přivstali a k terminálům Sazky dorazili krátce po páté ráno. Nyní si neberou servítky...

Foto: PRÁVO/Michaela Říhová

Nespokojení lidé před prodejním místem Sazky. Přivstali si, ale vstupenky na finále nemají.

Článek

Prodej byl spuštěn v pět ráno, ale již o hodinu a pět minut později bylo 12 tisíc vstupenek na oba finálové zápasy v Praze (4. a 5. dubna) podle oficiální zprávy vyprodáno. Ale názory přispívajících v diskuzi na serveru Sport.cz hovoří jinak. Někde nebyly lístky již mnohem dříve...

:. Prodej vstupenek na finále
BOJ O FINÁLENa terminálech jen šest tisíc lístků
VYPRODÁNOVstupenky zmizely za hodinu
FANOUŠCIMnozí čekali marně

"Byla to fraška"

Tomáš Franc označuje ve svém příspěvku prodej vstupenek za "pouhou frašku". Nejvíce mu vadil fakt, že si Slavia zablokovala tisíce lístků. "Když si zablokovali 11 tisíc lístků pro sponzory a majitele permanentek a přitom na svém starém původním domácím stadiónu mají pouhých 5 tisíc míst, tak jsem byl docela zvědav, proč tihle domnělí sponzoři a majitelé 'permic' nechodili na domácí zápasy i během sezóny."

Jiná diskutující, Markéta Průšková, se ptala, zda se vůbec někomu podařilo získat vstupenky. "Zkoušeli jsme to od pěti ráno a podařilo se nám vyjet jednu vstupenku v 5:07. Od té doby už nic a v 6:30 přišlo oznámení, že je prodej ukončen - vyprodáno. Zase podvod," rozčílila se s tím, že by raději vystála frontu v Edenu a měla jistotu, že se na finále dostane...

Renáta Chýňavová ji doplňuje: "Starý dobrý stadión na Slávii. Takhle se fandové jako já, nečlenka fanklubu a nekamarádka veksláků, na hokej nepodívají. Budou sedět u televize a dívat se na plnou Sazka Arenu, plnou bůhvíkoho, který asi ani nešel na hokej..."

Vyprodáno krátce po půl šesté

Nespokojenost a naštvání z mnoha příspěvků čiší, někteří navíc poukazují na nepovedený prodej lístků na světový šampionát. "Nevím, proč se rozčilujete, asi nemáte zkušenost s nákupem vstupenek na MS 2004. V dubnu 2003 jsem si objednal lístky u svazu, jak mi doporučili telefonicky. Když se pak nic nedělo, urgoval jsem objednávku každý měsíc, ale bylo mi sděleno, že distribuci má na starosti Sazka... Dopadlo to tak, že jsem se štěstím získal vstupenky na čtvrtfinále," popisoval svou anabázi fanoušek skrytý pod přezdívkou 'kakabus'.

Mezi přispívajícími však bylo i několik šťastlivců, kteří prozradili svůj recept na úspěšný nákup. "Stál jsem od čtyř hodin ráno frontu na benzínce u terminálu a přesně v 5:19 jsem si zaregistroval pět lístků na pondělí. Lístky se daly sehnat," vzkazoval Michal Novák.

Jenže... "Já byl v trafice otevřené od pěti druhý. Ochotná paní se připojovala skoro každou vteřinu. Bohužel terminál nekomunikoval. Že by ho někdo dálkově odpojil?" ptal se Pavel Frydrych z Hranic na Moravě. "U nás si proto lístky nekoupil nikdo! V 5:36 vylezla krátká zpráva - vyprodáno," zakončil naštvaně.

Zeptali jsme se Sazky

Reakce čtenářů Sport.cz nezůstaly v naší redakci bez povšimnutí a vyvolaly dohady o tom, zda je možné vstupenky na terminálech Sazky zarezervovat ještě před oficiálním spuštěním prodeje. Zeptali jsme se proto na tuto možnost přímo činovníků společnosti Sazka.

"Podle pracovníků našeho systému není technicky možné zadat jakékoliv požadavky před oficiálním spuštěním prodeje vstupenek," vyvrací tyto spekulace tiskový mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.

Rychlejší zkrátka vyhrává

Zikmund ale přiznal, že ohlasy a stížnosti fanoušků sleduje a Sazka k nim není lhostejná. "Všechny terminály jsou napojeny na centrální systém a lze tedy velmi dobře sledovat, kde a jakým tempem probíhá prodej vstupenek. Pokud by se někde ukázala nějaká podezřelá čísla, budeme se tím zabývat," uzavřel debatu Zikmund, který nedostupnost vstupenek v některých oblastech viděl spíše v menší zručnosti obsluhy terminálu.

Reklama

Související témata: