Článek
„Brácha končí kariéru v Anglii, proto tady teď ještě není, ale má jasnou představu, jak chce podnikat v hokejovém prostředí a obrátil se na mě, abych mu se svými manažerskými zkušenostmi pomohl," vysvětluje své působení v rodinné firmě Richard Benýšek, někdejší šéf představenstva Bestsportu, který před svou insolvencí provozoval O2 Arenu.
Dnes už nejmodernější halu v republice vlastní společnost Bestsport Arena, jež pro závěr sezóny přijala roli generálního partnera klubu a její logo se nově objevuje na slávistickém dresu. „Změnil se majitel i dres, naše reklama bude také na ledové ploše v kruzích pro vhazování," říká ředitel partnera Robert Schaffer.
Finanční náležitosti transakce jsou tajné. „Hodnota značky Slavie je neměřitelná a chceme jí dopřát péči, jakou si zaslouží nejstarší hokejový subjekt u nás," míní Benýšek. Svůj dosavadní pětinový podíl v klubu posílil Vladimír Pitter, kterému nově patří 30 procent. „Nikdo z nás nechce nic měnit na postavení trenéra Růžičky. Napevno s ním počítáme a máme k němu respekt, i když už není akcionářem," shodli se Benýšek s Pittrem.
"Zatím neumím ten krok pro Slavii úplně přesně vyhodnotit, ale věřím, že půjde směrem dopředu. Prodejem podílu ze mě spadlo určité břemeno, ale pořád mi na Slavii hodně záleží a jde mi o to, aby správně fungovala po sportovní i ekonomické stránce," tvrdí Růžička.
Jak se změní management klubu, bude jasné teprve po skončení sezóny. "Společně se snažíme vytvořit silné ekonomické zázemí pro klub, který je v O2 Areně doma," tvrdí Benýšek a prozrazuje, že noví majitelé se budou snažit zlepšit situaci v obchodní a marketingové politice klubu. "Už teď testujeme takové věci, jako že vstupenka je zároveň voucherem pro občerstvení v hale," naznačuje Benýšek.