Článek
Fandové ostravského celku, který však mezitím prohrál sérii 2:4 na zápasy, se mohou pyšnit titulem "Nejhlasitější fanoušci play off" a zároveň těšit na odměnu od partnera extraligy odpovídající jejich výkonu - 1193 piv značky Radegast.
Měření proběhlo na všech osmi stadiónech ve stejném místě, tedy co nejblíže domácí střídačky. Cílem bylo přitom změřit, jak povzbuzování vnímají domácí hráči.
"Proto byl hlukoměr vždy co nejblíže hráčům na střídačce. Aby byly podmínky pro všechny naprosto stejné, vyrazili jsme vždy na televizní zápas," přiblížil pravidla měření marketingový manažer značky Karel Kraus.
Přes 107 decibelů na všech osmi stadiónech
Na všech osmi stadiónech bylo naměřeno více než 107 decibelů. Nejvyšší hodnoty ale nezaznamenal hlukoměr výhradně při gólech. V ostravské ČEZ Aréně už při vstupu hráčů na led právě před čtvrtým duelem ukazoval hodnotu 118,8 decibelů. Vyrovnání v poslední minutě přineslo hluk 118,4.
Přes 100 decibelů po delší dobu několika desítek sekund dokázali udržet fanoušci Třince při oslavné vlně v závěru utkání se Spartou.