Hlavní obsah

Slavia našla viníka akce, která vytočila fanoušky. Odvolala svého marketingového manažera

Aktualizováno

V úterý spuštěný projekt, kterým hokejová Slavia lákala své fanoušky, aby finančním obnosem přispěli do motivačního fondu a podíleli se tak na prémiích pro hráče týmu za případné udržení extraligy, má svou oběť. Poté, co se ve středu vedení sešívaných od připravené akce distancovalo, dnes našlo i viníka a s okamžitou platností odvolalo svého marketingového manažera Petra Buršíka.

Foto: Petr Horník, Právo

Fanoušci hokejové Slavie.

Článek

"To, jak vyzněl celý projekt, který byl spuštěn provozovatelem portálu v podobě, v jaké se objevil na veřejnosti, bez souhlasu vedení HC Slavia Praha, považuji za zásadní lidské selhání jedince, které poškozuje jméno klubu, vedení a v neposlední řadě hráčů. Proto jsem se rozhodl s okamžitou platností odvolat z funkce marketingového manažera HC Slavia Praha Petra Buršíka, který dnešním dnem přestal působit v našem klubu," uvedl dnes v tiskové zprávě majitel Slavie Vladimír Pitter.

Projekt s názvem „Zachraň klub HC Slavia Praha" s podtextem „Podílej se na záchraně HC Slavia Praha a nenech ji padnout po dvaceti dlouhých letech v extralize" si dával za cíl motivovat hráče Slavie k záchraně v nejvyšší soutěži. Pokud by se to podařilo, nastřádaná suma s cílovou metou 400 tisíc korun měla být rozdělena mezi hokejisty.

Fanoušci mohli začít přispívat od úterý a celá akce měla trvat 45 dní. Odměnou jim měly být předměty v hodnotě od 150 do 22 000 korun - podepsané hráčské kartičky, puky, dresy nebo na rukavice Jaroslava Bednáře, hokejka Tomáše Vlasáka, lapačka Adama Svobody či vyrážečka Dominika Furcha.

Mezi fanoušky se zvedla vlna nevole

„Velmi si ceníme našich fanoušků a jejich podpory. Rádi bychom ty největší srdcaře zapojili do života našeho klubu a také je požádali o pomoc. Myslíme, že právě motivační fond, který vznikne díky nim, je tím správným krokem. U našich hráčů navíc bude posílena odpovědnost vůči fanouškům a ti si tak budou moci ještě více nárokovat kvalitnější výkony, které budeme tolik potřebovat," vysvětloval Buršík v úterý smysl založení fondu.

Mezi fanoušky se však okamžitě zvedla vlna nevole, žádost o příspěvek hráčům brali jako zostuzení jména klubu. Vedení Slavie se ve středu odpoledne od projektu distancovalo s tím, že komunikace marketingu klubu s agenturou BreakPR nebyla klubem odsouhlasena a projekt byl zamýšlen jinak.

„Velice nás mrzí reakce na tento projekt, ale došlo k nepochopení záměru mezi HC Slavia Praha a PR agenturou, která projekt zajišťuje. Projekt byl původně zamýšlen úplně jiným způsobem, než jak bylo prezentováno. Měl být tmelícím prvkem pro všechny příznivce a fanoušky hokejové Slavie. Je mi moc líto, co se stalo, a tímto bych se chtěl všem slávistickým fanouškům omluvit," kál se Buršík ve středu.

O den později už ve své funkci skončil...

Reklama

Související témata: