Hlavní obsah

Chozením na hokej pomůžete charitě

Jirka G. NovákSport.cz

Hokejoví fanoušci v České republice mohou od nynějška svým příchodem na hokejové stadiony, kde se hraje Tipsport extraliga, pomoci dobré věci. Každý příchozí fanoušek totiž přispěje jednou korunou na charitativní akci ve svém městě. Může za to nový projekt s názvem "Jde se na hokej". V jeho rámci je připravena řada akcí k další popularizaci hokeje v ČR.

Foto: PRÁVO/Blanka Kovandová

Ilustrační foto

Článek

"Na začátku sezóny jsme zaznamenali úbytek diváků na zápasech hokejové extraligy. Proto jsme začali připravovat projekt, který má za cíl vtáhnout širokou veřejnost ještě více do extraligového dění," uvedla na tiskové konferenci v Praze ředitelka agentury BPA Jana Obermajerová.

Projekt "Jde se na hokej" zahrnuje sérii čtyř hlavních aktivit, na kterých se významně podílí společnosti Budějovický Budvar, Česká pojišťovna, Český Telecom a sázková kancelář Tipsport. Prioritou je především charitativní sbírka, kdy za každého příchozího návštěvníka extraligového stadiónu poputuje jedna koruna na konto konkrétního dětského domova v daném městě. Každý ze čtrnácti klubů bude podporovat svůj dětský domov a záleží jen na fanoušcích, jak velká podpora se dostane domovu v jejich městě.

Každý fanoušek přispěje na dobrou věc

"Každý návštěvník hokejového zápasu může odcházet s myšlenkou, že svou účastí přispěl na dobrou věc," tvrdí Obermajerová. Sbírka se začíná počítat od 30. kola včetně až do konce základní části. Aktualizované informace o doposud vybraných částkách budou zveřejňovány na internetových stránkách www.hokej.cz. Pro fanoušky klubu, který vybere nejvyšší částku, bude uspořádán speciální trénink s hráči a obdrží atraktivní výbavu pro fandění.

Spoustu zajímavých dárků ostatně mohou fanoušci získat i při dalších akcích projektu. Extraligovými městy budou například putovat "Hokejové "roadshows", které v nákupních centrech vytvoří hokejovou atmosféru za pomoci moderátora, roztleskávaček a velkoplošné obrazovky, kde poběží zajímavé extraligové sestřihy. Na celkem osmnácti akcích se počítá s autogramiádami hráčů a soutěžemi o ceny.

Zábava v nákupních centrech a barech

Ti, kteří si nenajdou cestu do nákupních center, mají šanci získat vstupenky na zápasy od takzvaných "Fly týmů". Ty budou tvořeny z jednoho promotéra a dvou hostesek v hokejových kostýmech a budou postupně cestovat po republice a navštěvovat restaurace Budvar a Tipsport bary. Zde se budou pod jejich dohledem hrát stolní hokejové hry, takových nájezdů "Fly týmů" by mělo být přes osmdesát.

Poslední akcí projektu "Jde se na hokej" je anketa o největšího "Sympaťáka mezi hokejisty. "Nevyhlašujeme žádnou obdobu soutěže miss, chceme najít pravou hokejovou osobnost. Takovou, která je fanouškům napříč kluby nejsympatičtější," vysvětluje Obermajerová.

Volba hokejového "Sympaťáka"

Fankluby všech čtrnácti extraligových klubů nominovaly do 1. kola pětici hráčů, z kterých fanoušci do 12. ledna 2006 vyberou z každé nominace jednoho hráče do finálového kola, kde bude reprezentovat svůj klub. Sympaťákem se stane hráč, který z finálové čtrnáctky v období od 1. března do 25. dubna 2006 obdrží nejvíce hlasů. Hlasování ostartuje 1. prosince na internetových stránkách www.hokej.cz, kde fanoušci najdou i seznam nominovaných hráčů.

Na střídačce českého výběru

Z hlasujících fanoušků v 1. kole bude poté vylosován výherce, který získá dvě vstupenky na Utkání hvězd a poukaz na ubytování pro dvě osoby v místě konání utkání. Samotný vylosovaný navíc bude mít možnost během zápasu působit na střídačce českého týmu. Vylosovaný z finálového kola hlasování vyhrává večeři s vítězem ankety, věcné hokejové ceny dostanou i vylosovaní fanoušci na dalších místech.

"Doufám, že se projekt setká s příznivou odezvou tak, jak tomu bylo u jednotlivých klubů. Vidím v tom jednoznačně jen pozitivní přínos," hodnotí celý projekt "Jde se na hokej" ředitel extraligy Stanislav Šulc. Pokud se projekt osvědčí, je pravděpodobné, že se uskuteční i příští rok.

Reklama