Článek
NHL se od sezóny 2017-18 převlékne. Německý oděvní gigant Adidas totiž přeplatil své konkurenty Under Armour a Bauer Hockey. Během jednoho roku napumpuje podle kanadské televize TSN do zámořské hokejové ligy asi 70 miliónů dolarů, což je dvakrát tolik, než NHL těží ze současného kontraktu s firmou Reebok.
Podle zdrojů blízkých vyjednávání manažeři Adidasu budou tlačit na výrazné zviditelnění své značky, což může mít za výsledek třeba tři klasické pruhy na rukávech. Podle skeptiků by ale přechod k nové značce mohl odstartovat i průnik dalších firemních log na hokejové dresy. Vždyť v první řadě jde především o peníze.
Hokejoví příznivci už se děsí, jaké hrůzy je v následujících letech čekají, pokud by na ‚posvátné' klubové dresy najednou přibyla jména výrobců vaflí, nebo grilovacích pomůcek. V české extralize to je už dávno normál. Zámořská tradice si však pěstovala skoro sto let ‚čisté dresy' bez sponzorských log. Změní se to v dohledné době?