Článek
„Obsah mi zůstal, ale doménu jsem prodal. Fanoušci mi psali, že je to škoda, možná v budoucnu budu pokračovat, ale pod jinou doménou. Plány nového vlastníka neznám,“ potvrzuje bývalý majitel Michal Popelka, který se o portál staral od roku 2001.
Po novém držiteli práv požadoval minimálně čtyřicet tisíc korun. Taková byla jeho představa. Zájemců o koupi se mu mělo přihlásit pětadvacet. Jeden dokonce z Ruska. Nakonec vyhrála agentura MouseHouse, která je zapsána v obchodním rejstříku od roku 1995.
Jágr se stal tváří přípravku na klouby
„Doménu jaromírjagr.cz jsme koupili, protože zapadá do naší koncepce podpory sportovních aktivit. Spolupracujeme s přípravkem kloubní výživy Gelactiv, jehož je Jaromír Jágr novou tváří. Na tvorbě nových stránek Jaromirjagr.cz chceme spolupracovat s Jágrem Teamem,“ říká za reklamní agenturu její mediální zástupce Karel Křivan. K ceně se ale vyjadřovat nechce. Stejně jako k připravovanému projektu.
Sport.cz se pokusil zjistit aspoň přibližnou hodnotu této domény. Proto oslovil dva zástupce na trhu internetových domén v Česku. Podle Františka Grunta ze společnosti Active24.cz se cena nebude pohybovat v závratných výškách. „Já bych velké peníze nečekal, třeba padesát tisíc je utopie.“ „Cena nebude příliš vysoká,“ připojuje se Ondřej Filip, výkonný ředitel Nic.cz.
Jaká tedy bude budoucnost Jaromíra Jágra v internetové podobě? „Přejeme si vše probrat s lidmi, se kterými budeme spolupracovat. Nyní jsou dovolené, nechceme nic tajit. Jde o to, aby byl projekt jiný a měl hlavu a patu,“ dodává Křivan.