Rubriky:

Ostatní

Jaromirjagr.cz prodán. Práva drží reklamní agentura, 68 je tváří na kloubní výživu

11. srpna 2010 07:21 - PRAHA

Prodáno a potvrzeno oběma stranami. Internetová stránka Jaromijagr.cz má nového majitele. Fanoušek, který léta plnil tento webový portál, poslal doménu do světa. Ujala se ho reklamní agentura MouseHouse. Přesné využití zatím neznámé, cena zahalena tajemstvím.

 

Jan Handrejch, Právo

„Obsah mi zůstal, ale doménu jsem prodal. Fanoušci mi psali, že je to škoda, možná v budoucnu budu pokračovat, ale pod jinou doménou. Plány nového vlastníka neznám,“ potvrzuje bývalý majitel Michal Popelka, který se o portál staral od roku 2001.

Po novém držiteli práv požadoval minimálně čtyřicet tisíc korun. Taková byla jeho představa. Zájemců o koupi se mu mělo přihlásit pětadvacet. Jeden dokonce z Ruska. Nakonec vyhrála agentura MouseHouse, která je zapsána v obchodním rejstříku od roku 1995.

Jágr se stal tváří přípravku na klouby 

„Doménu jaromírjagr.cz jsme koupili, protože zapadá do naší koncepce podpory sportovních aktivit. Spolupracujeme s přípravkem kloubní výživy Gelactiv, jehož je Jaromír Jágr novou tváří. Na tvorbě nových stránek Jaromirjagr.cz chceme spolupracovat s Jágrem Teamem,“ říká za reklamní agenturu její mediální zástupce Karel Křivan. K ceně se ale vyjadřovat nechce. Stejně jako k připravovanému projektu.

Sport.cz se pokusil zjistit aspoň přibližnou hodnotu této domény. Proto oslovil dva zástupce na trhu internetových domén v Česku. Podle Františka Grunta ze společnosti Active24.cz se cena nebude pohybovat v závratných výškách. „Já bych velké peníze nečekal, třeba padesát tisíc je utopie.“ „Cena nebude příliš vysoká,“ připojuje se Ondřej Filip, výkonný ředitel Nic.cz.

Jaká tedy bude budoucnost Jaromíra Jágra v internetové podobě? „Přejeme si vše probrat s lidmi, se kterými budeme spolupracovat. Nyní jsou dovolené, nechceme nic tajit. Jde o to, aby byl projekt jiný a měl hlavu a patu,“ dodává Křivan.

Libor Kalous, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Ostatní