Článek
Prezident ruské federace Vladislav Treťjak měl radost především z toho, že se obě strany dohodly na dlouhodobější spolupráci. "Jsme velmi potěšeni, že smlouva není pouze na rok, ale rovnou čtyřletá. Jedním z jejích hlavních aspektů je příprava na olympiádu v Soči," uvedl Treťjak.
Logo automobilky se od nadcházející sezony objeví na rukávech dresů ruských reprezentantů. S využitím finančních prostředků Treťjak počítá především pro mládežnický hokej.
"Škoda je v Rusku i bývalém Sovětském svazu dobře známou značkou, má tady i svůj závod, takže může být považována za národní," prohlásil Petr Janeba, šéf společnosti Škoda Auto v Rusku. Škoda loni prodala v Rusku 33 tisíc aut.
Automobilka Škoda patří mezi významné partnery českého sportu, v němž úzce spolupracuje s Českým svazem ledního hokeje (ČSLH). Navíc je hlavním sponzorem vrcholu hokejové sezóny v podobě mistrovství světa. Loni v listopadu navíc Škoda uzavřela i dvouletou smlouvu o spolupráci se švédským hokejovým svazem.
Předseda ČSLH Tomáš Král věří, že automobilka zůstane dál věrná především českému hokeji. "O dohodě s Rusy ještě nevím, předpokládám, že se jedná o marketingový tah a podporu rozvoje firmy mimo Českou republiku," řekl ČTK Král. Dodal, že s ČSLH má Škoda stále platnou smlouvu a je zásadním partnerem. "Ta spolupráce funguje opravdu výborně," ocenil.