Rubriky:

Komerční články

Hvězdami reprezentace jsou fanoušci

Komerční článek - 28. května 2012 00:05

Už před rozhodujícími duely o postup na EURO 2012 přišla Česká spořitelna, partner fotbalové reprezentace, s aktivitou 12. hráč zaměřenou na fanoušky a podporu atmosféry na stadionu. Nyní se díky tomuto projektu z fanoušků stávají dokonce hvězdy.

V soutěži, která běží na Facebooku, si lidé vytvářejí fotbalové kartičky. Kromě věcných cen mají možnost se ukázat například v televizi nebo tisku. Kartičky jsou totiž základem kampaně České spořitelny, která vyzdvihuje fanoušky, jejichž podpora je pro fotbalisty klíčová hlavně v těžkých zápasech. Pomoc 12. hráče z tribun stadionu často rozhoduje o úspěchu a selhání.

Na blížícím se mistrovství Evropy bude důležité, aby hráči národního týmu cítili podporu fanoušků. A nejedná se jen přítomnost na stadionu při zápase, ale i fandění na dálku ze všech koutů České republiky. Každý příznivec, který drží palce a vysílá na trávník pozitivní energii pro jedenáctku fotbalistů se lvem na prsou, se totiž počítá.

Myšlenky, které jsou shrnuty v Manifestu 12. hráče, najdete na webu a na Facebooku. Nejde totiž jen o ceny v soutěži, ale o snahu změnit chování fanoušků. Bouřlivou atmosféru na stadionu totiž vytváří nejen na podporu fotbalistů, ale také pro vlastní zábavu. Fotbal není jen hra, je to fenomén, na kterém se podílejí hráči i fanoušci. Záleží na každém z nás, jak se bude fotbal vyvíjet.

Zrušit