Článek
Enge startoval z pole position poté, co byl vítěz kvalifikace odsunut na poslední místo na roštu kvůli výměně pneumatik. Do první zatáčky najížděl český pilot z prvního místa, ale agresivní útok jednoho ze soupeřů znamenal konec nadějím na přední umístění.
S poškozeným vozem musel Enge do depa a na trať se vrátil po dvou kolech, později jej ale komisaři poslali do boxů znovu a požadovali důkladnější opravu, která znamenala ztrátu 20 kol. Enge a Němec Tim Bergmeister se pak v průběhu závodu pravidelně střídali za volantem, připraven naskočit byl rezervní jezdec Memo Gidley, ale nebylo ho potřeba.
"Jsem strašně zklamaný. U Porsche je jeden šílený jezdec. Ve druhé zatáčce to na mě z vnějšku zkusil a uprostřed mi najednou zabouchnul dveře. Došlo ke kolizi, která bohužel poškodila můj přední nárazník," popsal Enge kolizi na své webové stránce. "Od té chvíle jsme jenom kroužili do cíle. Nebyl důvod jet nějak moc ostře."
Výsledky GT2: |
1. Melo, Mowlem, Salo (Ferrari 430GT Berlinetta/Braz./Angl./Fin.) 330 kol, 2. Bergmeister, Lieb, Van Overbeek (Porsche 911 GT3 RSR/Něm./Něm./USA) 330, 3. Henzler, Liddell, Long (Porsche 911 GT3 RSR/Něm./Brit./USA) 322, ...8. Enge, Gidley, Bergmeister (Ferrari 430GT/ČR/USA/Něm.) 300. |