Článek
"Oběma druhým místům dávám stejnou váhu. Belgie však byla kvůli tomu incidentu obtížná psychicky. Když do člověka nabourá motocykl a lidi spadnou, tak to člověk v hlavě má," svěřil se Kopecký.
K nehodě došlo v momentě, kdy se otáčel na poměrně široké silnici. "On jel asi rychle a my ho neviděli. Udělal zvláštní myšku, a když jsme byli téměř na druhém straně, tak nám vletěl do boku," popsal Kopecký střet, při kterém dvoučlenná posádka motocyklu skončila na zemi. Incident museli řešit pořadatelé i policie. "Večer jsme se s nimi sešli a oba jsou naštěstí v pohodě. Jsou trochu potlučení, ale nic vážného se jim nestalo," oddechl si český pilot.
I díky tomu byl Kopecký s výsledkem Ypres rallye spokojen. Vůz Škoda Fabia S2000 podle něj potvrdil, že je konkurenceschopný. "Patří do první trojky," uvedl závodník z Kostelce nad Orlicí. O možnost bojovat s nakonec vítězným Krisem Meekem a domácím Freddym Loixem o první místo od začátku jej připravilo i poměrně vysoké startovní číslo 14. "Kvůli tomu jsme měli jsme problémy a soupeři nás první den zdrželi v součtu asi do deseti vteřin. Celkově to ale bylo v pohodě," řekl Kopecký.
Vedení mladoboleslavského továrního týmu v průběhu belgické rallye potvrdilo, že bude startovat na nadcházející Ruské rallye, šestém díle IRC. Kopecký to přivítal. "Jsem moc rád. Rusko je zvláštní země, ale soutěž to byla loni pěkná. Navíc se jede na šotolině, která se mi líbí. Chci se na ní zlepšit, takže čím více šotolin pojedu, tím lépe," řekl Kopecký, který skončil před rokem v Rusku šestý.
Český jezdec se díky dvěma druhým místům posunul na třetí místo v průběžném pořadí šampionátu IRC. To jej ale moc nezajímá. "Nesleduji to a ani nevím, kolik máme bodů. Škodovka jede jen pár vybraných závodů, takže nemůžeme udělat titul," uvedl Kopecký.
Kdyby mu ale stejná pozice patřila i na konci sezony, nezlobil by se. "To by bylo super. Sezona bude ale ještě dlouhá a nás čeká jistě jen Rusko a Zlín. Další plány zatím nejsou," dodal Kopecký.