Článek
"Samozřejmě, že vlivem mého bývalého působiště je RB3 v některých aspektech 'mclarenovské'. Část je naopak prodloužením vývoje práce Red Bullu a část jsou zcela nové nápady," uvedl vyhlášený konstruktérský mág, jehož návrhy v minulosti pomohly k titulům stájím McLaren a Williams.
Větší konkurenceschopnost předpověděl Newey i novému vozu. Stáji Red Bull se minulá sezóna vůbec nevyvedla podle představ, s pouhými šestnácti body skončila na sedmém místě Poháru konstruktérů a má co napravovat.
"Některé myšlenky jsou už staršího data, ale jako celek tvoří agresivní materiál s velkým vývojovým potenciálem," věří Newey. Jak ale sám připustil, neplechu by mohl způsobit přechod na pneumatiky Bridgestone. "Podobně jako ostatní stáje z bývalé rodiny Michelinu zatím nejsme s obutím Bridgestone ještě úplně sžití," prohlásil.
Nadšený je naopak ze spolupráce s automobilkou Renault, která Red Bullu dodává motory. "Bylo skvělé vrátit se ke spolupráci s Renaultem. Už za mého působení ve Williamsu to moc dobře klapalo a věřím, že to tak bude i v mém novém působišti. Renault nedodává motory druhému týmu za účelem závratného zisku, ale především proto, aby vyzkoušel v akci co nejvíc pohonných jednotek a poučil se v otázkách výkonu a spolehlivosti," doplnil Newey.
Představení nového monopostu u garáže Red Bullu se zúčastnila kompletní jezdecká ekipa, závodní jezdci David Coulthard s Markem Webberem a testovací piloti Robert Doornbos s Michaelem Ammermüllerem. Nechyběl ani šéf stáje Christian Horner.