Článek
Oslabení dolaru postihne všechny stáje, jejichž sponzoring je placen převážně v americké měně.
Což je případ i Ferrari, jejichž rozpočet 250 miliónů dolarů, kryjí ze značné části společnosti Marlboro a Vodafone. A ty své částky ve prospěch italského týmu posílají výhradně v amerických dolarech.
O dost peněz přijde i stáj BMW Williams podporovaná americkými korporacemi Hewlett Packard a Budweiser. Stejná situace je i u stáje Jaguar, kterou založil americký automobilový gigant Ford, nebo u švýcarského týmu Sauber. "Náš rozpočet na sezónu je téměř ze sedmdesáti procent strukturován v dolarech. Nezastíráme, že s tím máme trochu problém," prozradil šéf týmu Peter Sauber.
Navíc se předpokládá, že se všem deseti stájím formule 1 letos sníží příjem za televizní práva. Z původně plánované sumy 350 miliónů dolarů bude ve skutečnosti částka o dost nižší.