Článek
Brawn po závodu ve Španělsku neskrýval, jak moc se mu po pátém vítězství v řadě, navíc podtrženém druhým místem Rubense Barrichella, ulevilo. "Když jsem slyšel, jaký má Michaelův vůz zvuk při vjezdu do pitlane, říkal jsem si, že tohle nemůže dopadnout dobře," řekl Brawn magazínu Autosport.
"Je zázrak, že Michael vůbec dovedl auto do cíle. Situace s výfukem, který ovlivňoval výkon celého motoru, se pořád zhoršovala. Naši mechanici ale odvedli výbornou práci," uvedl Brawn, který se v průběhu Velké ceny rozhodoval, zda Schumachera ze závodu nestáhnout.
"Auto ale jelo pořád dál. Moc tomu nerozumím, ale hlavně, že jsme dosáhli na vítězství popáté v řadě," dodal Brawn.
M. Schumacher naposled nedokončil Velkou cenu v roce 2000, kdy jej v Monaku vyřadil ze hry právě prasklý výfuk. Unikající horké plyny vážně poškodily závěs zadního kola Schumacherova vozu. "Od té doby používáme na závěsech kol senzory," přiblížil Brawn.