Článek
Podle internetové stránky českého pilota by měl brzy podepsat kontrakt o jeho startu v závodu 24 hodin Le Mans s vozem Aston Martin.
Engeho smlouva v IRL závisela na podpoře koncernu General Motors, který se však rozhodl po příští sezóně ze seriálu odejít a už v roce 2005 omezí svou podporu pouze na tým Panther Racing. Tomu stejně jako dosud stáji Patrick Racing dodává motory Chevrolet.
"Jednáme i s Panther Racing, kde mají o Tomáše velký zájem. Ale jsou otevřeny všechny možnosti s výjimkou formule 1, ve hře jsou vedle IRL a ChampCar i nové evropské série Superfund a GP2," uvedl Charouz. S vozem Aston Martin by měl první český pilot ve formuli 1 podle svého manažera jet nejen Le Mans, ale i některé další závody.
Do elitní padesátky
Engeho může alespoň hřát, že se umístil podle ankety britského renomovaného časopisu Autosport v elitní padesátce nejlepších jezdců automobilových závodů letošní sezóny. V hodnocení redaktorů obsadil rodák z Liberce 48. místo, nejlépe si vedl pilot formule 1 Michael Schumacher, který letos v barvách týmu Ferrari vybojoval sedmý titul mistra světa.
Autosport na Engem ocenil jeho univerzálnost. "S novým týmem Ma-Con odvedl dobrou, motivovanou práci v F3000 a se zaplátaným Ferrari 550 Maranello zajel ohromující čas pole position GTS pro závod 24 hodin Le Mans. A solidně si vedl v IRL," uvedl časopis v hodnocení českého závodníka.
Enge měl z umístění v anketě radost. "Je to důkaz, že zasvěceným neunikla práce v novém týmu F3000. Sice se nám nakonec nepodařilo splnit cíl skončit mezi jezdci do třetího místa, nicméně jsme získali pozici třetího nejlepšího týmu v tomto prestižním šampionátu. Pole position v Le Mans bylo jedním z vrcholů sezóny," uvedl.