Článek
Massa byl při víkendové Velké ceně Singapuru na nejlepší cestě do čela průběžného pořadí, při zastávce v boxech ale vinou chybné signalizace šlápl dřív na plyn, utrhl hadici s přívodem paliva a závod dokončil na třináctém místě. Hamilton si při premiérovém závodu pod umělým osvětlením bez potíží dojel pro třetí místo a rozšířil svůj jednobodový náskok na sedm bodů.
Ve hře je ale stále příliš bodů na to, aby McLaren s poklidem vzhlížel k vyvrcholení sezóny. „S ohledem na vývoj šampionátu si počínáme strategicky. Základem je všechny zbývající závody dokončit, pódium je nutností,“ uvedl šéf týmu Ron Dennis, jehož největším přáním je, aby se podniky v Japonsku, Číně a Brazílii jely na mokru. „Očekáváme, že se minimálně jeden a možná i dva závody pojedou za deště. Takové podmínky nám vyhovují,“ doplnil Dennis.
Pro tým Ferrari se stal večerní závod v Singapuru noční můrou. Stáj z Maranella nebrala ani bod - závod nedokončil ani úřadující mistr světa Kimi Räikkönen - a přišla tak o vedení v Poháru konstruktérů. Navíc je jasné, že Räikkönenův sen o obhajobě je již jen utopií, protože finský pilot ztrácí na Hamiltona sedmadvacet bodů. Massova naděje na premiérový titul však stále žije. „V minulých letech jsme dokázali zvládnout mnoho obtížných situací. Někdy jsme dokázali nepřízeň osudu zvrátit, někdy jsme odešli poraženi. Motivace je ale stále stejná,“ burcuje své podřízené šéf Ferrari Stefano Domenicali.