Článek
Ferrari odstartuje hektický formulový týden, v následujících dnech by měly být slavnostně odhaleny také monoposty největších rivalů - stájí McLaren, BMW a Renault. Italská stáj ale již dopředu upozornila, že její vůz ještě nebude plně odpovídat specifikacím pro rok 2009.
Ten přinese řadu technických změn. Výraznou proměnu vozů přinese omezení přítlaku, na okruhy se znovu vrátí slicky čili bezdrážkové pneumatiky, a při předjíždění by měl pilotům pomáhat systém rekuperace kinetické energie zvaný KERS, který umožňuje hromadit energii z brzdění a znovu ji použít při akceleraci.
Italská stáj navíc plánuje v nadcházející sezóně návrat ke světelné signalizaci v boxech. Semafor, který vypouštěl jezdce od mechaniků, vyřadilo z provozu skandální selhání při Velké ceně Singapuru, při níž Massa dostal chybný pokyn a vyrazil zpět na trať s připojenou palivovou hadicí.
„Můžeme potvrdit, že plánujeme návrat ke světelné signalizaci. Testy ukáží, zda jsme odstranili veškeré chyby,“ uvedl mluvčí týmu. Ferrari se po ostudě vrátilo po zbytek sezóny k osvědčenému „lízátku“, které využívají i všechny ostatní stáje.