Článek
„Nebylo to až tak špatné. Celý tým tvrdě pracuje na dalším zlepšení a podařilo se nám provést několik úspěšných kroků,“ uvedl Hamilton. Britský jezdec si nicméně stěžoval na špatné vlastnosti vozu při průjezdu zatáčkami. „Vůz je dobrý, ale chybí mu přilnavost. Ne v určité části tratě, ale prostě všude. Zatáčky nemohu projet tak rychle, jak bych potřeboval. Mechanici na tom pracují, ale řešení si asi vyžádá nějaký čas,“ doplnil čtyřiadvacetiletý závodník.
Co ztratil v zatáčkách, doháněl Hamilton na rovných úsecích, kde dokázal jet o tři kilometry v hodině rychleji než ostatní. „Motor od Mercedesu je vážně dobrý,“ podotkl. Z novinek, které mají od letošní sezóny piloti k dispozici, využila hvězda týmu McLaren jen systém KERS, který shromažďuje brzdnou energii a umožňuje ji použít jako jednorázovou forsáž. Možnost změny nastavení předního přítlačného křídla Hamilton nepoužil. „Nebylo potřeba nastavení měnit. KERS jsem využil, stále se učím, jak jej co nejefektivněji využít. Zatím s tím nebyly žádné problémy,“ dodal.
Smíšené pocity měl i Kimi Räikkönen ze stáje Ferrari. V úvodním tréninku zajel třetí čas, v odpolední části byl ale až jedenáctý. „Ráno jelo auto v pohodě, odpoledne jsme ale nemohli najít to správné nastavení, i když jsme zkusili několik řešení. Podle mého názoru máme ještě dost velký prostor ke zlepšení, je ale těžké předpovědět, jak jsou na tom ostatní. Více naznačí až sobotní kvalifikace,“ prohlásil finský pilot.