Článek
„Kritika namířená na Michaela po Velké ceně Malajsie je idiotská,“ nebral si servítky Weber v rozhovoru pro italský sportovní list Gazzetta dello Sport. „Byl v Sepangu v roli poradce, rozhodnutí ale vychází z týmu a Michael není jeho lídrem ani manažerem,“ vysvětloval.
Podle některých německých novinářů je ale kolaps při výběru pneumatik, který připravil Räikkönena o šanci bojovat ve druhém podniku sezóny o bodované umístění, jedním z dalších přehmatů, jimž měl právě Schumacher bránit. „Jsem fascinován, že se i s takovým poradcem objeví tak fatální chyby,“ podotkl v německém tisku bývalý pilot F1 Marc Surer.
Diskuse o budoucnosti během celé sezóny
A Ferrari prý již zvažuje, že vzájemnou spolupráci s nejúspěšnějším jezdcem formule 1 všech dob po čtrnácti letech ukončí. „Kontrakt se Scuderií končí po letošní sezóně. Je možné, že spolupráce nebude prodloužena. S fiaskem v Malajsii by to ale nemělo nic společného. Diskuse na toto téma poběží v průběhu celého roku,“ odmítá předčasné spekulace o rozchodu Weber. „Tohle je čistě interní věc, nebudeme to řešit veřejně,“ přidal šéf stáje Stefano Domenicali.
Schumacher ukončil svou aktivní kariéru v sedmatřiceti letech v roce 2006, kdy svedl podruhé za sebou marný boj o titul s Fernandem Alonsem. Od té doby působí ve stáji Ferrari, v jejíž barvách se stal pětkrát mistrem světa, jako poradce s odhadovaným ročním příjmem pět miliónů eur (přes 130 miliónů Kč).
V souvislosti s budoucností německé legendy si v paddocku ihned objevily spekulace, že by Schumacher mohl zamířit do týmu Rosse Brawna, pod jehož vedením slavil největší úspěchy v italské stáji. „Pohybujeme se ve formuli 1 dost dlouho na to, abychom věděli, co je třeba k vítězství,“ odmítl kuloárové informace současný lídr světového šampionátu Jenson Button.