Článek
Vlastníkem nově vzniklé rakouské stáje je magnát Christian Baha a jejím šéfem pětatřicetiletý bývalý pilot formule 1 Alexander Wurz, který v minulosti jezdil za Benetton, McLaren a Williams. Nyní se objevuje v závodech sportovních vozů a s Peugeotem se chystá na slavný závod 24 hodin Le Mans.
"Vždy jsem chtěl být součástí týmového managementu, i když jsem ještě závodil. Když jsme s Christianem viděli, že díky rozpočtovým stropům a přirozeným podmínkám klesají na trhu náklady na provoz týmu, řekli jsme si, že do toho půjdeme," řekl Wurz stránkám časopisu Autosport.
Britská stáj March by se ráda vrátila
Dalším zájemcem o vstup do seriálu formule 1 je britský tým March, který již v F1 působil s přestávkami v letech 1970-1992. Jedním ze zakladatelů je současný prezident FIA Max Mosley. Tým absolvoval přes dvě stě velkých cen a třikrát se radoval z vítězství. V roce 1970 vyhrál GP Španělska Jackie Stewart, o pět let později v GP Rakouska zvítězil Vittorio Brambilla a v roce 1976 se z prvenství ve Velké ceně Itálie radoval Ronnie Peterson.
Nyní už jen stáje vyčkávají, jak dopadne definitivní dohoda mezi FIA a FOTA a jaké budou nakonec konkrétní podmínky existence šampionátu. O tom, zda se příští rok mistrovství světa F1 zúčastní tým Prodrive, Lola, Campos Meta1, Litespeed, US F1, Superfund nebo March, rozhodne Mezinárodní automobilová federace FIA a 12. června oznámí startovní listinu pro rok 2010.