Článek
U Badoera nebylo očekávání až tak velké, osmatřicetiletý testovací jezdec se přece jen vrátil do startovního roštu po desetileté odmlce. Ale Fisichella? S bilancí 230 závodů druhý nejzkušenější muž v současné formuli 1 po Rubensi Barrichellovi dokázal ve své čtrnácté sezóně vybojovat za volantem odepisované stáje Force India pole position a následně druhé místo ve Velké ceně Belgie a vedení Ferrari do něj přece jen vkládalo jisté naděje.
Fisichellovi se jako pravověrnému Italovi splnil velký sen, výsledky ale také nijak nepřesvědčil. Podle šéfa týmu Stefana Domenicaliho je ale vysvětlení špatných umístění obou náhradníků zcela prosté. Řídit rudý monopost je prý totiž extrémně obtížné. „Jezdci si prostě nejsou tolik jistí, jak bude vůz reagovat. Proto brzdí dříve, přidávají plyn později a ztrácejí čas,“ řekl Domenicali německému Auto Bildu.
Takže zatímco Kimi Räikkönen od Massovy vážné nehody v Maďarsku sbíral v průměru 5,4 bodu na závod, zaskakující jezdci hořeli jak papírový čertík. „Musím se jezdců zastat. Všichni odsoudili Luku Badoera, ale jak vidíte, trápí se i Giancarlo. Než k nám přišel, zajel fantasticky v Belgii, ale u nás to také není ono. Byla by ale chyba házet veškerou vinu na jezdce,“ je přesvědčen Domenicali.