Článek
Do loňské sezóny bodovalo v závodech mistrovství světa osm jezdců, přičemž vítěz získal deset bodů. V prosinci FIA reagovala na navýšení počtu závodních stájí na třináct zavedením nového bodování podle systému 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1. Stáje však kvůli větší motivaci na předjíždění požadovaly, aby byl bodovací systém upraven na 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. FIA jejich návrh odsouhlasila.
Pondělní jednání rovněž přineslo další změny pravidel. Tím nejzásadnějším je, že od roku 2011 nebudou povoleny kontroverzní dvojité difuzory, které mimo jiné v minulé sezóně pomohly stáji Brawn GP k celkovému vítězství.
Změny potkalo i pravidlo o pneumatikách. Každá stáj bude mít k dispozici jen jedenáct sad suchých pneumatik místo dosavadních čtrnácti. Zároveň ti jezdci, kteří se probojují do závěrečné fáze kvalifikace, nebudou moci před závodem pneumatiky měnit.